Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Olo tuskaisa. Niskat aivan jumissa.

Vierailija
15.07.2007 |

Imetän 5kk ikäistä vauvaa ja on vielä isompikin lapsi jota pitää nostella. Vauva on todella tarkka imetysasennostaa jotka ovat sitten minulle hankalia. Nyt nämä kaikki asiat ovat saaneet aikaan sen että niskani ovat aivan jumissa, kivistää ja sattuu. Kauhea äilehtivä päänsärky. Tuntuu etten enään jaksa.

Onko mitään lihasrelaksanttia mitä vois lääkäriltä hakea? Vai onko jokin hieronta parempi? Mistä sitä kantsis lähteä apua hakemaan tähän tukalaan oloon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä voiko niitä syödä jos imettää.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niitä silloin saa hieroa. Jatkossa kyllä hieronta voi auttaa. Ja omatoiminen voimistelu eli säännöllisesti useita kertoja päivässä pyörittelet hartioita ja nosta ne korviin, jonka jälkeen rentoutat. Tuota jumppaa vähintään joka imetyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hartiat on jo niin kipeät ja jumissa että jumppaamaan en pysty. en tiennyt että tällaistakin voi olla.

Tuo vauva 5kk ei ole tyytyväinen kuin sylissä. Painaa kuitenkin jo 8kg.

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joko kylmä tai lämmin haude. Ennen itse pidin lämmintä, mutta se kylmä auttaa paremmin. Kauratyyny pakkaseen siis. Veto taas on todella pahasta.

Vierailija
5/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan apua saat hierojalta, fysioterapiasta. Muutama käynti riittää jo. Kotona kokeile kylmähoitoa alkuun. Osta pari hernepussia ja laita ne tyynyliinan sisään ja vasten kipeää kohtaa. Lepää ja rentoudu samalla.

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieronta ja muu saattaa ärsyttää lisää, mutta fysioterapiassa sinulle annetaan muita hoitoja. Auttaa hyvin ilman lääkkeitäkin.

(itse asiasta paljon kokemusta... valitettavasti.)

Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuo vauva 5kk ei ole tyytyväinen kuin sylissä. Painaa kuitenkin jo 8kg.

Itse olin saman vaivan vuoksi aivan pulassa, kunnes hommasin liinan. Vauva ja äiti ovat tyytyväiset! =)

Vierailija
8/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymfa-hieronta on todella hyvä.

Kiropraktikkokin on hyvä.

Ei lämmintä, vaan kylmäpakkaus.

Lämpöpakkaus todennäköisesti pahentaa tilannetta. samoin myös sauna. Jos menet saunaan, laita jääkylmällä vedellä kasteltu pyyhe harteille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi