Kysy jotain omasta elämästäsi. Mikä asia vaivaa/mietityttää?
Kommentit (27)
saammeko pitää tyttäremme joka nytpia töyttää vuoden,,,vaikka ei siis mitään sairautta yms...
Ei tule oikein mitään tunnetta/kuvaa asiaan liittyen, valitettavasti.
Työhakemuksen ja CV:n voisit tehdä uusiksi ja antaa muutaman ihmisen lukea ne.
ap
Pystynkö/osaanko itse koskaan rakastamaan tätä yllätysvauvaa, jota en ollut vaikea (minun lähinnä) hyväksyä?
Näen sinut hiljaisena ja vakavana, lapsen nukkumassa. Menettämisen pelko on vaikea lieventää, mutta yritä nauttia lapsestasi ja yhteisistä hetkistä. Puhu asioista enemmän!
ap
Kuinka meidän parisuhteen nyt käy?
Saanko töitä? Onko muutto edessä?
Kiitos!
Aikooko mieheni jättää minut, jos ei lapsia kuulu..?
Tulemmeko asettumaan suomeen vai tuleeko meillä muutto ulkomaille? Jos tulee, niin minnepäin? Pysymmeko onnellisina ja terveina koko perhe?
-HH
nuoruuden rakkautesi ei ole aivan sellainen kuin ajattelet hänen olevan.
Sinun ja miehesi välillä on ohut seinä, johtuu puhumattomuudesta. Miehesi miettii myös itsekseen lähes samoja asioita kuin sinä.
Sinua odottaa jokin uusi käänne, saattaa liittyä työhön. Piakkoin saat jostain asiasta tunteen, että " tämä voisi olla hyvä juttu" . Luota siihen tunteeseen ja toimi!
ap
neljäs lapsi tyttö ja jotenkin vaan sellainen tunne ittellä että saammeko tytön pitää,,ensimmainen tyttö kolmen pojan jälkeen siis...
Lapsesi on herkkä ja älykäs, älä kuormita häntä menneisyytesi traumoilla. Kasvatte yhdessä. Eli pystyt rakastamaan lastasi, ehdottomasti! Aluksi olet väsynyt, mutta ajan myötä opit nauttimaan äitiydestä.
ap
Vierailija:
Pystynkö/osaanko itse koskaan rakastamaan tätä yllätysvauvaa, jota en ollut vaikea (minun lähinnä) hyväksyä?
oloinen, käy paljon luonamme. (meillä yhteinen lapsi) olemme toistemme " elämän rakkauksia" . ero tuli vuosia sitten, hän petti silloin. miten nyt käy? onko hän viisaampi ?
Tuota että millä tavalla nuoruuden rakkauteni ei ole sellainen kuin ajattelen? Voi olla hyvinkin totta kun en häntä kunnolla edes tunne. Muutenkin tuntuu että näit hyvin nuo jutut.
t 4
-----------------------------------
Nelonen:
nuoruuden rakkautesi ei ole aivan sellainen kuin ajattelet hänen olevan.
Sinun ja miehesi välillä on ohut seinä, johtuu puhumattomuudesta. Miehesi miettii myös itsekseen lähes samoja asioita kuin sinä.
Sinua odottaa jokin uusi käänne, saattaa liittyä työhön. Piakkoin saat jostain asiasta tunteen, että " tämä voisi olla hyvä juttu" . Luota siihen tunteeseen ja toimi!
ap
Valitettavasti vanhempasi ovat saaneet vahinkoa aikaan, ei pelkästään isäsi. Voit itse kuitenkin korjata tilanteen. Hae apua, mene terapiaan.
Isälläsi oli lapsuudesta johtuvia ongelmia. Anna hänelle anteeksi, jos pystyt.
ap
yrittämisellä vuodessa niin kuin olemme suunnitelleet, vai meneekö asiat vielä huonommaksi? Jaksammeko pysyä yhdessä kaikista vastoinkäymisistä huolimatta? Miten lapsiemme käy.
Sinua vaivaa kovin tuo työasia ja se heijastuu kaikkeen. Älä pidä kiirettä, koska se paikka mikä sinulla nyt kiikarissa ei ole se oikea.
Ette ole muuttamassa lähiaikoina.
ap
Vierailija:
Kuinka meidän parisuhteen nyt käy?Saanko töitä? Onko muutto edessä?
Kiitos!
Miten näet mieheni onko meillä millainen tulevaisuus? Entä mikä minun ongelmani oikeastaan on?
12
Joku lähestyvä 30v kriisi kait kun mietin myöskin onko ammattialani oikea, haaveilen koulutuksesta jne.