Piinaviikko meneillään!
Täällä alko eilen piinaviikko et jännä viikko edessä! Toivottavasti ei ala menkat mut kierukan poistosta aika vähän aikaa et saa nähdä onko jotain jälkivaikutuksiakin vielä! Hormonikierukka on siis ollu. Tietääkö joku et vaikuttaako kuinka pitkään varmaan yksilöllisiä erojakin on? Oireita raskauden suuntaan viitaten on välillä aika etova olo ja hiivatulehdus jota oli edellisen raskauden alussa monta kertaa, närästänyt taas pitkästä aikaa( vaik eipä taida vielä varsinainen merkki olla), toisaalta välillä sellanen särky alavatsalla et voi menkat alkaa aika piankin! Mullakun toi kierto on aika lyhyt yleensä ollu jää uupumaan lähes aina siit 28. Mut onko muita piinaviikkolaisia mitä oireita? Koska aiotte testata? Ittellä pitäis menkat alkaa perjantaina mut jos pystyis venyttää testausta viikon päästä maanantaille! Plussatuulia kaikille piinaviikkolaisille!
Kommentit (5)
Joo mulla on 2 lasta jotka syntyny 9/2003 ja 4/2005. Oletteko miten pitkään yrittänyt tätä kolmatta ja miten on edelliset raskaudet tärpänny? Meillä yrityskerta 1 menossa! Edelliset raskaudet tärpänny helpolla yhdet menkat ollu pillereiden lopetuksen jälkeen kummassakin ja sitten raskaana! Toiveet on ehkä vähän turhankin korkeella et jos ne menkat alkaa ni aika kurjalta tuntuu! Minkä ikäisiä lapsia sulla on? Onko edelliset raskaudet ollu helppoja vai vaikeita entä synnytykset? Mulla ekassa raskaudessa puolen välin jälkeen alko vaivata issias sama juttu tokassa mut vaiva alko vaan aiemmin. Sama molemmissa ollu loppuraskaudessa maksaarvot vähän koholla et on saanu käydä verikokeella useaan kertaan. Synnytyksistä sen verran että eka oli vaikee (siis pitkä ja kivulias), toka oli nopee ja helppo( kovaa kipua n. 1 tunti sitte ohi). Eka synnytys rv 40+1 ja toka 41+3. Ootko kotona vai töissä tällä hetkellä? Mä menin syksyllä takasin töihin 3 vuoden kotona olon jälkeen mut kesäloman jälkeen ei oo oikeen päässy kunnon työfiilikseen ja jäänkin ehkä marras- tai joulukuun alusta hoitovapaalle (riippuen koska raskaaksi tulis). Toivotaan parasta et päästäis molemmat plussaamaan!
aika samoissa ollaan. meillä lapset 8/03 ja 11/05! nyt on menneillään yk4. aiemmat on tärppännyt myös meillä eka menkkojen jälkeen. Nyt kolmatta yrittäessä tärppäsi myös mutta raskaus ei kestänyt vaan pieni meni kesken vkolla 6 :( silläpä myös varovaisin mielin vaikka tärppäisikin. tänään on ollu kyllä rinnat arkana.. eka raskaus oli melkoista hyppyytystä ennenaikaisten supistelujen takia. olinkin kaks viikkoa osastolla vuodelevossa. muuten on ollut molemmissa raskauksissa tosi hyvä olo. loppu ajat vaan aikatuskaisia. molemmat mennyt yli, 41+6 ja 42+0. kuopus oli vielä yli 4 kg niin raskas oli olokin kun ite olen tämmöinen 160 senttinen. synnytykset olleet aika helppoja noin 4 ja 5 h. esikoisen syntymä oli aika sekava ilokaasusta. muutakin hämminkiä oli mut onneksi kaikki hyvin meni. sen verran kivuttomia on vissiin mulla ollut kun en tarvinnut muuta lääkitys kuin tuon ilokaasun molemmissa. kotiäitinä olen ollut tässä kuussa tasan 4 vuotta! en vielä raski lähteä töihin vaikka ei nyt tärppäisi. ensi kesänä ehkä jos ei muuta " hommaa" kohta puolin ilmene:)
mitenkäs mami0305 piinaviikko mennyt? vieläkö piinassa:) toivon mukaan! täällä ainaki ihan täpinöissä ollaan vaikka pakko yrittää vähän hillitä että pehmeentäis sitä mahalaskua jo täti porhaltaa:/ Muita piinailijoita?
mullakin piinaviikko edessä päin! ollut kyllä epäsäännöllinen kierto mut noin ens sunnuntaina (ei)pitäs menkkojen alkaa. väymystä on hurjasti ilmassa-> pinna kireällä (ja remontti menossa). ja päänsärkyä, mitä mulla on ollut molemmissa aiemmissa raskauksissa myös. ei oikeestaan muita oireita. en jaksa vielä turhia toiveita elätellä ettei niin korkealta tipahda taas! en edes tiiä milloin sitä uskaltai testata sitten! on se pettytmys kuitenkin niin suunnaton:( onko sulla edelliset(nimim. viitaten) lapset 03 ja 05?