Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ihmisestä, joka muiden ihmisten kodeissa ahdistuu pienimmästäkin epäjärjestyksestä?

Vierailija
14.07.2007 |

Näin myös omassa kodissaan. Huomauttelee ja arvostelee jokaista epäkohtaa muiden kodeissa. Onko ihan ok?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinolla millä hyvänsä. Mitä siitä vaikka kodin tunneilmapiiri sitten olisikin kylmä ja rakkaudeton... :(

Vierailija:

Uskokaa pois ei lapset tykkää sotkusta ja likaisuudesta! Jos ei välitä ollenkaa siitä onko likaista vai ei niin lapset vaan pois ja vanhempi hoitoon.

Vierailija
2/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

automaattisesti sitä, että on enemmän lastensa kanssa tai olisi sen rakastavampi vanhempi.

Minusta se että lapsilla on kaunis ja hoidettu koti on rakkauden osoittamista heitä kohtaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen rakastavana sellaista vanhempaa, joka hysteerisenä putsaa ja puunaa. Eikä lapset saa levittää leluja kun tulee sotkua.. Mutta kukin tyylillään..

Vierailija:

Minusta se että lapsilla on kaunis ja hoidettu koti on rakkauden osoittamista heitä kohtaan!

Vierailija
4/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen fiksumpaa ole...

Vierailija
5/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, jääkö vanhemmalle järjestelemiseltään aikaa osoittaa lapsilleen rakkautta niillä tavoilla, jotka lapsi ymmärtää.

30

Vierailija
6/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä, riittääkö vanhemmilla rahkeita tehdä mitään muutakaan, jos ei kerran rahkeet riitä edes alkeelliseen puhtaanapitoon.

31

Vierailija
7/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei anna 5-vuotiaan syödä itse, että lapsi ei vain tiputtaisi muruja maahan, hän alkaa kirjoilemaan ja huutamaan lapselle, jos tämä sotkee vahingossa ulkona vaatteensa, jos mies syö ilman muita, hän on siivottava heti jälkensä. Kerran menimme käymään kylässä heillä ja ystäväni oli vasta tulossa töistä. Mies tarjosi meille kahvia, mutta konttasi pöydän alla murusia sillä aikaa kun joimme vielä kahvia, koska pelkäsi vaimonsa reagtiota jos on likaista. Tämä ystäväni huomaa aina meillä likaiset kohdat. Jää esimerkiksi tuijottamaan keittiön listoja pitkään, jolloin tiedän, että nyt hän vainusi likaa. Mielestäni hän olisi jo hoidon tarpeessa. Kertokaa viisaat minullekin mistä tällaisessa käytöksessä on kyse.

Vierailija
8/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän naurut, kiitos!

Vierailija
9/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteesi on mustavalkoinen, ja säälittävä aikuisen ihmisen ajatukseksi.

Luuletko, että ihmisillä on sotkuista vain sen takia, että he eivät kykene siivoamaan??

Tiedätkö joillekin on tärkeämpää antaa lapsilleen monta tuntia päivässä leikkimiseen, mukavaan yhdessä oloon ja esimerkiksi hyvän ruuan valmistamiseen perheelleen, kuin järjettömään ja hysteeriseen paikkojen ojennuksessa pitämiseen!

Vierailija
10/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka perustelee sen kotinsa sottaisuuden ja saastaisuuden sillä, että on niin hyvä äiti, ettei jouda siivoomaan. Ja lapset istuu kaiket päivät tahmean telkkaruudun ääressä.

Vierailija
11/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta tuskin sitä voit käsittää.

T. 37, onnellisten lasten äiti sekaisesta, mutta puhtaasta kodista!!!

Vierailija
12/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo on sellainen, että se siivoaa ihan hysteerisenä kaikkien koteja, vaikka sitä kielletään. Se on ihan pakkomielteinen.

Olen erehtynyt antamaan lapseni (nyt 1v 5kk) hänelle hoitoon, mutten enää tee sitä. Viimeksi esim mummo meni yläkertaan, jossa veljeni asuu (siivoamaan tietenkin) ja otti lapsen mukaan. Ylhäällä ei ole oviporttia, eikä mummo edes vaivautunut laittamaan ovea kiinni. No, oli sitten taas niin kiire siivoamaan, että jätti lapsen yksin leikkimään portaikon yläpäähän...

Muitakin esimerkkejä löytyy. Hän siis jättää lapsen huomioimatta, kun täytyy pakkomielteisesti siivota. Lapsi saa vaikka tappaa itsensä.

Vierailija
13/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella saastaisissa kodeissa... Miksiköhän esimerkiksi kaupungin vuokratalon erottaa kauas, eikä esimerkiksi Eirassa näytä samalta? Hmmm juu, Eirassahan ne moukat asuu.

Vierailija
14/32 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mistä tiedän onko se aina ollu tollainen?

42

Ps. vaikka se pitäis yhen hengissä, niin ei välttämättä toista...

Vierailija
15/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään ei ole oikeutta arvostella toisten elämän tyylejä ja tapoja

Vierailija
16/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaista ihmistä kahta kertaa kotiini päästäisi.

Vierailija
17/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin sortin mielisairaus se on sekin.

jos alkaa omien seinien sisältä rönsyillä muidenkin koteihin, niin suosittelisin kyllä hoitoonohjausta.

Vierailija
18/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama sellainen lähipiirissä...

Jokainen saa mielestäni pitää kotinsa sellaisena kun itse haluaa! Kunhan itse viihtyy.

Itsellä sellanen boheemi koti, joskus saattaa kaaos yllättää :D

Vierailija
19/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ihminen ei kommentoi toisen taloudenpitoa ja arvostele sitä oma-aloitteisesti vieraana ollessaan.

Kertoo todellakin siitä että henkilön korvien väli ei ole kunnossa.

Vierailija
20/32 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin sitä mieltä, että jos minun kotini epäjärjestys vieraitani häiritsee, viisainta on pysyä sitten kotonaan..tai vastaavasti sitten voi alkaa hommiin, epäjärjestystä ja sotkua nimittäin 9:n hengen kodissa riittää aina, vaikka parhaani yritänkin kodinhoidossa..