Pidätkö hymykuoppia tai leukakuoppaa kauniina?
Kommentit (21)
Joillekin ne sopii ja silloin ovat kauniita, mulla yleensä en niistä tykkää.
Kivemmat on, jos ovat aika pienet.
Minusta molemmat ovat kivannäköiset. Toisella pojallani on leukakuoppa, samoin isälläni. Kuuluvat ehdottomasti niihin naamoihin ;)
kivoja, mutta yleisesti ottaen on ihan söpöä.
hänellä olevia syviä hymykuoppia. Meillä kummallakaan, sisaruksillamme tai vanhemmillamme ei ollut niitä. Heh. Sitten äitini muisti, että isäniäidillä oli hymykuopat ja yhdellä serkullani ja hänen lapsillaan. Tutkimattomat ovat geenien tiet. Hymykuopat ovat tosi sievät ja ihana pyytämätön plussa kun pieni tyttövauvamme syntyi. Nyt 5-vuotias osaa käyttää söpöyttään kaikkine hymykuoppineen hyväkseen :D
Pojalla on yksi, tytöllä kaksi. Ovat mielestäni söpöjä, mutta se itsellä juuri ärsyttääkin. Välillä inhoan söpöyttäni!
pidän, itselläni on toisella puolea poskea kaksi hymykuoppaa mutta toisella ei. leukakuoppaa ei ole mutta haluaisin!
Mieheni sanoo sen AINA kun näkee ihmisillä että tiedätkös miten ne on syntynyt ihmisille jos on hymykuopat... :D
no joo..
en kyllä näe mitään nättiä jos poskilla on oudot kuopat. Ei se kyllä viehätä.. kuten joku anna abreu. Ruma!
Hymykuopat ovat ehkä hieman viehättävä ominaisuus, mutta leukakuoppa näyttää kyllä hirveältä aina.
hymykuopat on suloisia, mulla on vanhemmiten tullut pienet kun rasvaa on poistunut kasvoista. Leukakuoppakin on ja teini-iässä vihasin sitä, "ihan joka muijalla ei ookaan kahta persettä", nykyään oon oppinut hyväksymään sen osana ulkonäköäni ja pidän kasvojani kaikin puolin viehättävänä:)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2014 klo 16:14"]
Mieheni sanoo sen AINA kun näkee ihmisillä että tiedätkös miten ne on syntynyt ihmisille jos on hymykuopat... :D
no joo..
en kyllä näe mitään nättiä jos poskilla on oudot kuopat. Ei se kyllä viehätä.. kuten joku anna abreu. Ruma!
[/quote]
No siinä on teidän tapauksessanne imbesilli vakka valinnut idarin kantensa.
Hymykuopat ovat kauniit, haluaisin sellaiset itsellekin. Leukakuoppa sen sijaan ei sovi kenellekään.
Pidän :) Olisipa minullakin hymykuopat :)
Mulla on hymykuopat, ei tosin ihan sellaiset kuin esim. Anna Abreulla :D ja pieni leukakuoppa, josta en tykkää..
En pidä. Mulla on molemmissa poskissa todella näkyvät hymykuopat, haluaisin täyttää ne jotenkin.
Hymykuopat ihanat. Leukakuoppa yök!
Hymykuopat on nätit, leukaluoppa ei.
Hymykuopat sen sijaan on söpöt:) Mullakin on.