Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen seuraavaksi??? Elämäntapaohjeita kaivataan

Vierailija
10.10.2008 |

Siis minä, 3 lapsen äiti. Lapset 8kk, 2,5v ja 4,5v.. PEilistä katson itseäni ja totean läski (en kuitenkaan ihan älyttömän.. 156cm/60kg)..

Rakastan urheilua, mutta lähiaikoina olen asettanut lapseni kaiken edelle. Ja mies on paljon töissä.

Herkkuja syön ja syön ja syön.. en pysty lopettamaan!! Imetän ja vauva syö ja syö rintaa, ruokaa ei niinkään!! Sitten heikottaa ja taas vedän herkkuja.. Syön ihan ruokaakin mutta en jaksa sitä laittaa,, lapset syövät kyllä terveellisesti, mutta aina ei mulle riitä.. sit vedän jotain leipää.

Vaunulenkit ovat käytännössä hyvä idea varmaankin, mutta sitten en ehdi mitään. Luen paljon. Lehtiä, etsin vaikka roskakoreista lehtiä mitä en ole ehtinyt lukea. Ja siihen menee se vapaa-aika. Sillä tästä hitsin talosta ei pääse mihinkään!!! Telkkaria ei ole. Kehittelen kaikkia ihania projekteja ja suunnitelmia mitä en koskaan saa vietyä loppuun. Koska en ehdi!

Kotona on niiiiin sekaista, että vaateläjiä lojuu joka nurkassa. Puhtaat vaatteet sohvalla, kasassa. Ei kiinnosta! Lasten valveillaoloaika menee niiden hoitamiseen. olen huono talousihminen. Miten ihminen voi olla näin kamala!?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme