kuinka vanha lapsesi oli kun ekankerran hänen syntymänsä jälkeen menit bariin tai otit alkoholia?
Kommentit (27)
Sen enempää en ole ottanut vieläkään kerralla, enkä ole baarissa käynyt. Lapsi nyt 1,5v.
Mieli kyllä tekisi... ;)
perheessämme on aina nautittu viineistä. Lapseni syntymän jälkeen vedin entisen koon housut jalkaan poistuessani synnytyssairaalasta ja nautin oluen tai viini lasillisen-en muista tarkalleen-muutama päivä sen jälkeen kun olin päässyt kotiin. Haluan esittää nuo kaksi asiaa samassa lauseessa sen takia että olen ainakaan itse kuullut täällä palstalla vastaavaa asiaa tapahtuneen. Ironiaa ja piristettä, en halua loukata sillä ketään mitenkään. Olen aika laiha luonnostaan eli sen takia imetys ei onnistunut-ehkä-ja tietysti -älkää huolehtiko- otin huomioon myös alkoholin palamisajan. Lapseni sai siis korviketta.
Normaalimittani ovat 169 cm ja 46 kg.
Täysimetin 6 kk, ja osittaisimetyksen lopetin kun lapsi oli 1 v 4 kk.
Miten laihuus ja imetys toisiinsa liittyy?
Tosi laiha ystävänikin imettää vielä lähes kaksivuotiasta lastaan.
Vierailija:
Olen aika laiha luonnostaan eli sen takia imetys ei onnistunut
Miksi on OK käydä esim. jumpassa ja isä on sillä aikaa vauvan kanssa kotona kuin jos käy terassilla? Eihän se vauva tiedä onko äiti jumpassa vai terassilla?
Vierailija:
miten edes viitsit jättää noin pienen ilman äitiä. haloooo! miksi teet lapsia jos terassi on tärkeämpi.
Aika alkkis siis kun menee aina se kaksi pulloa olutta vuodessa.
Kakkonen oli 2kk kun menin ja imetin, mutta vasta aamulla ja en juonut montaa korkeintaan 3. Ja kummallakin kerralla mies on kotona hoitanut
enkä vielä ole baariin mennyt