Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi ei riitä. ??

Vierailija
13.07.2007 |

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa?? Haluan seksiä koko ajan, ja nytkin ajattelen että jos miesystäväni ei tule tänään käymään ja rakastelemaan kanssani, olisin valmis vaikka pettämään häntä! Tämän päivän olen ollut kotosalla ja masturboinut kaksi kertaa. Halu palaa sisälläni koko ajan. Haluan haluan haluan. Tuntuu että harrastan seksiä aika paljon, melkein päivittäin miesystäväni kanssa, mutta jotenkin tuntuu että se ei riitä? Ymmärtääkö kukaan minua? En halua pettää häntä, ja viimeksi sain seksiä eilen illalla, mutta silti tuntuu että en ole saanut tarpeeksi. Seksielämämme on hyvää, saan orkun melkein joka kerta, seksi kestää pitkään (no on niitä pikapanojakin välillä..), vaihtelemme asentoja jne.. Melkein täydellistä seksiä, parasta mitä koskaan on ollut. Mutta silti on niin tyhjä olo. Raiskaan kohta jonkun..

;-) Tuntuu etten osaa muuta enää ajatellakaan kuin seksiä. Rakastan miesystävääni, tai tykkään hänestä todella paljon, mutta tällä hetkellä ajattelen enemmän seksiä kuin häntä. Aina ennen olin romantikko, halusin enemmän läheisyyttä, kuulla että minua rakastetaan, hellyyttä jne, mutta eilenkin rupesi jopa ällöttämään hänen " rakastan sinua" -" lässytykset" . Kuka panis mua kunnolla??

n29v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ole halunnut seksiä näin paljon, en ainakaan muista. Pakahdun tähän olotilaan! Mietin onko minussa joku vikana, en todellakaan kuvittele, että olen jotenkin " uskomaton seksipeto" miesten mielestä.

Ap

Vierailija
2/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperseksuaalisuus korvaa nykyisin vanhat nymfomania ja satyriaasi käsitteet, joilla tarkoitettiin samaa asiaa. Nymfomaniana pidettiin mielenterveyden häiriötä, jolle ominaista ovat hyvin vahva sukupuolivietti ja pakkomielle seksistä, " seksiaddiktio" . Kumpaakaan termiä ei käytetä nykyaikaisessa tautiluokituksessa.

Hyperseksuaalisuuden rajat ovat usein väittelyn aiheena ja monet kyseenalaistavat sen, voidaanko asiasta edes suorittaa lääketieteellistä diagnoosia, koska seksuaalinen käyttäytyminen vaihtelee niin suuresti ihmisten keskuudessa. Yhden henkilön " normaalina" pitämä seksuaalisuus saattaa kuulostaa toisesta alhaiselta, ja kolmas saattaa pitää sitä poikkeavan korostuneena.

Vierailija
4/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosissaan naidaan niin siinä on munatkin vaan tiellä.

Vierailija
5/5 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkopuolelle joka tapauksessa.

Vierailija:

tosissaan naidaan niin siinä on munatkin vaan tiellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi