onko muilla tylsää kotona. ahdistaa niin,
mutta en haluaisi viedä vielä hoitoon. mitä voisi keksiä, että jaksaisin kotona? tuntuu, että mikään ei vain riitä. on niiin tyhjä ja yksinäinen olo. onko muita jotka tuntee samoin ovat tunteneet samoin?
Kommentit (5)
Ei siellä kotonaolon tartte olla tylsää, ellei siitä tee sitä!
A) voit aloittaa työpaikan etsimisen juuri nyt
tai
B) voit opetella nauttimaan kotona olosta.
Mä olin kotona vuosia. Kävin marjassa lapsen kanssa ja sitten leivoimme. Kunnostin kodin huonekaluja ja kävin iltalukiota parantaakseni lukioarvosanojani ja päästäkseni aikuisempaan seuraan. Kotiin voi kutsua ystäviä kahville ja muita lapsia leikkimään sinun lapsesi kanssa samalla.
Tylsää on :( Ja samalla inhottaa kun kehtaan ajatella näin.
Kantsis hakea keskusteluapua. Toisaalta, töihin meneminen, parantaako se sitten tilannetta. Minä ainakin töissä ollessani haikailin taas kotiäidiksi, kun se oli niin paljon helpompaa.
Ehdottomasti olet irtioton tarpeesta, ala suunnitella lomaa tai reissua vain miehesi kanssa. Eiköhän se lapsen hoito edes yhdeksi yöksi järjestyisi..?
Piristää kummasti.
En kestä sinunlaisiasi ihmisiä ollenkaan.
Täältä ei ainakaan tipu yhtään sympatioita, ei.
ja lapsi on puolitoista vuotias. mies on päivät töissä ja lopun ajasta lapsi vie kaiken huomion. tosi tylsää tämä elämä vain tuntuu olevan. ei olla vuosiin käyty missään viihteelläkään. välillä lapsi on muutaman tunnin isövanhemmilla hoidossa. tuntuuko muista samalta ja mitä olette keksineet??