Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitääkö nykyään olla häävierailla kirkossa hartiat peitettynä?? ei kai!

Vierailija
13.07.2007 |

mä joudun sit rikkoo etikettiä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

häihin paremmin kuin Cittarin kukkaleningit :PPP

Vierailija
22/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko on nähty kirkossa spagettiolkaintopissa. Ja ihan on pappi ammatiltaan.

Vierailija:

Sitä vaan tarkoitan, että etikettisäännötkin saa ja niiden pitää muuttua aikojen saatossa. Ei nykyinenkään etiketti vaadi enää samaa kuin esim. 1800-luvulla. Ja ne säännöt muuttuu just sitä kautta, että ihmiset soveltaa niitä nykyaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten minkä uskontokunnan tahaansa on heille pyhä paikka. Vain sivistymätön moukka loukkaa toisen yhteisön/ihmisen vakaamusta. Sinä puna/musta - kasva aikuiseksi ja kapinoi vanhempiasi vastaa jossain muualla esim. terapiassa. Te joilla olkapäät paljaina - sielun sivistys näkyy ihmisestä, hänen käytöksessään ja valinnoissaa - paljaat olkapäät kertovat teistä!

Vierailija
24/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennetta - siis sekä paikkaa että hääparia kohtaan.

Ja se että naispappi menee topissa kirkkoon tekee todennäköisesti hallaa koko naispappeus-asialle, koska siitä ne vastarannan kiisket vain saavat vettä myllyynsä.

Itse en kuulu kirkkoon, enkä muuten ole kovin tarkka, mutta minusta kirkkoon tai mihin tahansa jonkin uskonnon pyhättöön, pitää mennä kunnioittavalla asenteella. Siis pukeutua niin kuin sinne kuulua, eikä painua bikinit päällä moskeijaan vain koska etiketti vaatii uudistamista. Ja sama pätee juhlia. Jos minut kutsutaan jonnekin, menen sinne kutsujia kunnioittaen ja sen tekee varmimmin, pukeutumalla ja käyttäytymällä yleisen etiketin mukaan.

Vierailija
25/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti vähän " surupuvun" näköinen. Itse en laittaisi. Onko ihmisille niin vaikeaa kunnioittaa itse tilaisuutta, juhlapaikkaa sekä muita vieraita, etteivät voi etikettiä noudattaa? Joillekin se kun on hyvin tärkeä asia, vaikkei itselle olisikaan yhtään mitään väliä millään.

Vierailija
26/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan olla olkapäät paljaana, niin olen. Etiketit on niitä varten, joilla ei ole mitään omaa halua ja makua ja tyyliä.

Vierailija
27/27 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos haluan olla olkapäät paljaana, niin olen. Etiketit on niitä varten, joilla ei ole mitään omaa halua ja makua ja tyyliä.

SINUN oma halu, maku ja tyyli KERTOO että olet lapsellinen, typerä, sivistymätön moukka joka ei edes tunne uskonnoista perusasioita. Kun haluat tämän kuvan välittää, kohota paljaat olkapääsi oikein ylös!