Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeko liian erikoiseksi?

13.07.2007 |

Lasten isa on ulkolainen, joten sikali ihan hyva.

Mutta kuulostaako liian oudolle....(lapset eivat ole suomenkansalaisia)

miettimamme nimi on siis

Davina Donna Primavera/Adriana

Mita mielta? ...saa ehdottaa myos muita Espanjan kielisia nimia, meilla vahvoilla myos esim Sandra.

Isosiskolla ja isoveljella on myos aika erikoiset nimet taysin suomalaisen korvaan ( Gisela Sofia Emperatriz ja Benjamin Teo Nicolás , pikkusiskollahan olisi suoraan helppo nimi monen suomalaisen mielesta verrattuna isonsiskon ja -venjen nimiin! :D)

T. madremama

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Davina on suomalaisen helppo lausua eikä ole minusta liian erikoinen. Ainoa huono puoli on että kaikki eivät ehkä heti tiedä onko kyseessä tytön vai pojan nimi, voi yhdistyä liikaa Davidiin. Itse valitsisin ehkä kuitenkin tuon Sandran, se on ainakin helppo myös suomessa.

Adriana on minusta paljon kivempi kolmas nimi. Primavera kuulostaa joltain leipomolta tai vastaavalta tuotteelta, tai sitten tulee mieleen muumien hienosteleva Primadonna :)

Minusta lapsillanne on kivat nimet. Eikä pojan nimi minusta ole lainkaan outo, Benjaminhan on käytössä täällä suomessakin samoin kuin Teo ja Nikolas ilman aksenttia. Ja Giselakin on aika hauska, ei liian outo sekään :)

Vierailija
2/3 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön nimi kuullostaa hienolta, itse ehkä vierastan tuota donnaa.

itselleni kun se päässä muuttuu doña:ksi ja mehän tiedetään mitä se taas tarkoittaa.

Primavera kuitenkin kuullostaa taas erittäin hienolta!

Meillä on ensimmäinen poika nimeltään Jaro Kasper Manuel, ei kovin espanjalainen vaikka mies on espanjalainen.

Elokuun alussa kastettava poika saa nimekseen Joah Alejandro Mathias.

Jos uusin tulokas olisi ollut tyttö, nimenä olisi ollut Milan Irinja Graziela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Donna Primavera on kiva ja erikoinen. Itse en pida nimesta Davina, se vain tuntuu niin kovalta. Entas Manuela? Rafaela? Juliana? Mariana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän