Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen herkkä käsi

Vierailija
13.07.2007 |

Tämä aihe voi ehkä olla hiukan outo, mutta koska on keksitty näin hieno anonyymi väline, kuin netti kehtaa tällaisiakin kysellä. Siis jos joku pitää yksinkertaisena, siitä vaan.

Olen naimisissa oleva 35 v. mies. En harrasta myöskään ulkopuolisia suhteita. Tosin minulla on vaimoni lisäksi eräs nais tuttava jonka vaimonikin tuntee. Meille on kehittynyt sen verran hyvät välit ko. naisen kanssa, että voin puhua hänen kanssaan seksiin liittyvistä asioista avoimesti. Mainittakoon, että ko. naista eivät miespuoliset kiinnosta noin seksuaalisessa mielessä.

Itse kysymys. Koska ko. nainen on myös sanotaanko joskus aika velmu ja vedättää minua leikkimielessä, niin päätin tarkistaa yhden asian. Hän väittää tekevänsä joskus itsetyydytystä sellaisissa paikoissa jossa on muita ihmisiä esim. kylässä, kotona partreninsa vieressä jne. Onko totta, että nainen voi tehdä itselleen paikat kuivina kastumatta orgasmin. Toisin sanoen eikö se siis satu hangatessaan kuivaa klitorista sormella ilman liukastetta tai omaa sylkeä tai eritettä. Toiseksi kuvittelisi, että kun alkaa hangata klitorista sitä niin kuin kastuu automaattisesti.

Onko teillä naiset samanlaisia kokemuksia eli onko tämä yleistä. Sen verran olen utelias, että kysyn teiltä naiset kokemuksianne tähän sillä minulla taitaa olla tämäpuoli naisen bioloogiasta hukassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut voivat tehdä orgasmin ihan vain fantasioimalla ja lihassupistuksilla, käsin koskematta. Kostuminen ei tarkoita välttämättä mitään lammikkoa pöksyissä, ainakin minulla se kostuminen on lähinnä turpoamista ja liukkautta, joka pysyy sisäpuolella. Ja klitorista voi kiihottaa vaikka alushousujen päältä hipsuttelemalla tai rapsuttamalla, ei siihen mitään kovaa voimaa (välttämättä) tarvitse. Se on totta, että ainakin minulla klitoriksen hankaaminen ilman liukastetta on epämiellyttävää. Paineleminen taas ei.

Tulipas monta " välttämättä" . mutta naisissakin on niin erilaisia, että mahdoton väittää mitään yleispätevää.

Vierailija
2/8 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tehdä itselleni orkun kuivana,eikä satu. Voin tehdä sen vaikka farkkujen päältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siis kuiva ja laittanut sormet housujen päälle, joskus housujen sisään pikkareiden päälle ja runkannut itselleni orgasmin. Eli kaikki tuo mitä kirjoitit on aivan mahdollista.

Vierailija
4/8 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikäläisen suhteessa. Eikö synnyttäneet naiset tarvitse enää paineidenpoistoa?

Vierailija
5/8 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein unissanikin sormeilematta eikä siinä ehdi aina kostua. se kostuminen kyllä pukkaa päälle sitten orkun jälkeen. :) nopea nainen olen joo.

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on kaksi lasta joista molemmat olen synnyttänyt alateitse. Seksiä on keskimäärin 4 kertaa viikossa ja hyvin tyydyttävää sellaista. Silti päivittäin on oma käsi käytössä.

Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla kuin miehet vetelevät esinahkaa kuivana(kin), voi myös klitan " irtonaista" nahkaa liikutella varovasti edestakaisin, ilman että se tuntuu vastenmieliseltä (toki on naisissa eroja).

Itse pyörittelen aina sormenpäällä, jota en kostuta. Se kosteus on emättimen sisäpuolella, klitorishan on sitten ihan muualla.

Vierailija
8/8 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin saada orgasmin vain puristelemalla jalkoja yhteen, ei näy ulos päin mitään kun lihakset vain puristuu ja löysää.

Itse en myöskään pidä kovasta klittan hankaamisesta vaan hellästä ja herkästä hipaisuista...

Enkä myöskään kastu lotisevan märäksi

Joten kyllä voi