Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** Helmivauvan kuumeilijat vko 21**

20.05.2008 |

19.5.-25.5.2008 =)

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaa kuka onnistui polttamaan tänään itsensä?? Pirhana. Vaikka oma mokahan tämä on, se on kumma miten sitä ei ikinä opi käyttämään aurinkorasvaa ennen kuin on ainakin kerran palanut keväällä/kesällä.

Huoh, loppuis jo tämä vuoto! Joku teistä sanoi, että vuoto kestää kahdeksankin päivää?? Osanotto sinne! Minua kun harmittaa jo tämä viisikin päivää, on välillä niin runsasta vuoto, että huomaa miten väsynyt ja nuutunut sen takia on.

Annu_81, kp 3/27, yk 5

Vierailija
42/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis pahoittelut kun en heti sitä tajunnut sanoa! Istekin huomasin vasta tänään, että nimimerkki ei ollut sama. Siis kun mulla oli aluksi kirjautumisessa ongelmia ja tein sitten uudenkin nimikerkin, ja sillä nyt sitten ainoastaan pääsen kirjautumaan...

Mutta siis sama tikru. olen, kuin vauvahaaveet 2009:ssäkin:) Ja joulukuisissa... ja tammikuisissa..... ja nyt täällä sitten. On muuten vissiin aika hiljaiseksi/olemattomaksi mennyt keskustelu vanhassa "kotipinossa". Harmi juttu. Entäpä Naranja, joka oli aikoinaan niin aktviivinen ja tsemppasi kaikkia. Onko näkynyt/kertoillut kuulumisia? Kurkistelin odotuspuolelle kun joulukuisissahan Narsku odottaa, mutta en löytänyt. Toivottavasti hällä ja pikkuruisella kaikki hyvin<3 Jos luet niin kertoile miten menee:)

Pitää nyt kyllä keksiä jotain mielekästä tekemistä... vaikka miehen ja koiran kanssa lenkille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vielä oli herkkä testikin, mutta nega sieltä tuli:-( Nyt olis kyllä ollu just se 14 vuorokautta oletetusta ovulaatiosta, mutta ehkäpä se ei sitten ollutkaan silloin. On tämä hassua, toisaalta on mieli ihan maassa ja toisaalta taas tuntuu, että ei se mitään, jatketaan sitten ensi kierrosta. Ainahan sitä toivoo mahdollisimman pikaista tärppiä, mutta esikoisen kohdallakin meni monta kiertoa ja silloinkaan ei voinut moittia yrityksen puutteesta;-)

Aina-Unelmalle pahoittelut ja tsemppaukset seuraavaan kiertoon. Meilläkin on tosiaan poika 04/05, joten samanlaisissa tilanteissa mennään.

walpu 28/25-33 ja yk1

Vierailija
44/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiertopäivät ovat siis 28/28-33...

Vierailija
45/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenta,

ja onnea plussanneelle!

huomenta siksi kun mää otin päikkärit. oon ollut nyt viime viikon todella väsynyt ja mieli askartelee taas siihen malliin että toivoo sen olevan alkuraskauden oireita. viikko vielä pitäisi jaksaa oottaa niin sittenhän se selviää :)

kp 21/28.

Vierailija
46/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki. Tulen uutena mukaan. Olen tässä lueskellut palstan viestejä ja ihmetellyt tätä uudenlaista maailmaa: jännittävää tulla mukaan. :)

Haaveilemme ensimmäistämme, pillerit lopetettu viime loka-marraskuun vaihteessa. Vielä ei ole tärpännyt, enkä ole oikeastaan aiemmin ihmeemmin odotellutkaan, mutta nyt kun puoli vuotta on kulunut alkaa asia jo kaihertaa mielen pohjalla.

Tällä hetkellä kuukautiset ovat jo neljättä päivää myöhässä. Torstaina olen tehnyt negatiivisen testin. Olen vieläkin lievästi toiveikas.. ehkä turhaan?!

Hassua, kun kymmenisen vuotta pillereitä popsineena ei tahdo edes tunnistaa oman kroppansa normaalia käyttäytymistä kierron aikana. On pahoinvointia ja rintojen kipeytymistä, limaista vuotoa ym. "outoa".

Ehkäisyn lopettamisen jälkeen kuukautiset ovat olleet melko säännölliset - omaksi yllätyksekseni. Olenkin ihmetellyt, voivatko pillerit vaikuttaa kiertoon vielä monenkin kuukauden päästä lopettamisesta.

Kuten ehkä huomaatte olen aika untuvikko tällä aihealueella ;)

Vierailija
47/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon onnea sulle Tikru!!! =) Mahtavaa! Paljon onnea matkaan. Siis että kaikki menee hyvin.

ON: En varmaan sitten ole raskaana, koska täti viipyi kuitenkin kolme päivää ja niistä kaksi oli kivuliaita ja suht runsasta oli vuotokin. Mutta ihmettelin vaan kun kuvotti aamuisin ja tänänkin aamuna oli oksennus tulla, vai oliko sitten vaan liian nälkä? Ehkä kuvittelin nyt ihan omiani kun on kuitenkin jo yk 20 menossa, niin ehkä sitä alkaa pikkuhiljaa turhautua. Nyt sitten vaan odotellaan ovista. Yhtä odottelua tämä kyllä on. Mies lähtee työmatkalle ensi viikolla. Onneksi ei ovis osunut ensi viikolle. Mutta viikonloppuna pitäisi sitten päästä puuhiin ja ehkä seuravaavan viikon alussakin. Ehkä ihan hyvä että saadaan molemmat nyt vähän etäisyyttä.

Vierailija
48/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kone alkoi hidastelemaan, vai johtuuko näistä sivuista? Ärsyttävää.

No, aloitin sitten jo viime kierrossa tyrniöljykapseleiden syömisen ennen ovista (kun siinä on hyviä omegoita ja e-vitam.) ja auttoi kyllä loppukierron jomotuksiin, mutta ei kauheasti istten varsinaisiin menkkakipuihin. Mutta naama näyttää sitetn ihan perunapellolta... Tai siis varmaan tuon tyrniöljyn takia finnejä tuli enemmän kun yleensä. Ja vieläkin niitä pukkaa. Aion vielä kokeilla tässä kierrossa noita kapselaita. E-vitamiinihan on hyväksi vauvayrityksessä (sekä c-). Nyt tämä taas alkoi jumittamaan... :-/

Tsemppiä kaikille! :)

Kp 5/26-30

Vierailija
49/60 |
24.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ooooonnea tikrulle!!!!!!:) ja kaikille muillekin paljon paljon tsemppiä ja plussatuulia!!!:)

itse vielä odottelen ovista (ainakin luulisin ettei vielä ollut)..kp 14 meneillään..joten jännäys omalla kohdallani alkaa vasta parin viikon päästä! ensimmäinen yk tosin vasta menossa, joten ei odotukset ehkä hirveän korkealla..tai siis en jaksa uskoa että niin mahtavasti voisi käydä, että ensimmäisestä kierrosta raskautusi...mutta eihän sitä koskaan voi tietää ;)

Vierailija
50/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Tikru! :) Ihania uutisia, nyt paljon tarrasukkia pikkuiselle.

Uusille tervetuloa!

Tädin yllättämille pahoittelut.

Innostus alkaa pikku hiljaa hiipiä omaankin napaan, kun kiertoa pääsee eteenpäin, viime päivät olleet niin täynnä ohjelmaa, että ei ole vauva-asiaa tullut hirveästi edes ajateltua. Ovista täällä vasta odotellaan.

Plussatuulia kaikille,

Bamboe kp 10/29-33

Vierailija
51/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut tikrulle!!!

Ja heti omaa napaa... Lämmöt nousi sittenkin, jee!!!! Nyt vaan täytyy taas odotella ja piinailla. Taitaa tulla tästä kierrosta sellanen 31 päivää, tai jotain. Oliskohan tää kierto vihdoin SE kierto... Anna sen olla... Mut nyt täytyy mennä istuttamaan porkkanan ja herneen siemenet kasvimaalle. Jos on liian aikaista niin olkoon, mä teen sen nyt =) Ensi viikko on esikoisen viimeinen eskariviikko. =/ Voi apua mihin tää vuosi on kadonnut, just vasta eskari alkoi. Ja ensi syksynä alkaa neidin koulutaival, huh... Mun vauva on jo niin iso neiti =O

Terveisin Nippara kp24/28-36 dpo6 yk21

Vierailija
52/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea TIkru!!!

Nippara: tiedän tunteen tosta lämmön noususta. Hassu asia kun saa iloiseksi.

Uudet tervetuloa mukaaan , ja taisi jonkun tätikin yllättää joten isot pahoittelut.

ON: [http://www.fertilityfriend.com/home/1f5a19]

Ovis tuli hyvon hyödynenttyä. Nyt vaan jännillään. Testaan varmaan kesäkuun 6 tai 7. kun on kaverin polttarit just sinä viikonloppuna. eli 16. tai 17.dpo En millään malttaisi odottta paria viikkoa.

T:Vacsu kp 25/28-43, yk 7

Vierailija
53/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tikrulle!!! Ihania plussauutisia.

Muille piinailijoille ja ovista odotteleville onnea ja bd bd!

Pahoittelut tädin yllättämille.

ON: täällä kp 18, ja jo kamalasti kaikkia oireita, jotka kyllä valitettavasti häipyvät, kun niitä ei ajattele ;) Eli odotellaan, odotellaan...

t. Marjapensas kp 18/24-28, yk4

Vierailija
54/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein taas testin. Ei merkin merkkiäkään viivasta. Tätiäkään ei kuulu. Höh. Ihmetellään edelleen.

Onni myötä kaikille...

T: Pihlajainen kp 33/28?, yk7

Vierailija
55/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea tikrulle plussasta.

Joku muukin taisi "plussata" joten toivottavasti muuttuu ja uskoon et on ihan oikea plussa.

Toivottavasti mahdollisimman moni liittyy helmikuisten plussakerhoon.

On: olen päivittäin käynyt lueskelemassa mutta kirjoittelu on jäänyt. Alkukiertoa kun on menty niin eipä ihmeellistä ole tapahtunut. Kamala flunssa iski päälle joten toivon ettei se ole syy etten plussaisi tästä kierrosta. Kp8 pupuiltiin ja seuraavana päivänä selkeästi toinen puoli alavatsasta oli pinkeä ja kohollaan. Seuraavana päivänä ihan ihan vähän limaista vuotoa jossa oli vaaleanpunaista. Menkkoihin en liittäisi mitenkään koska oli useampi päivä välissä että ei ollut mitään vuotoa tuhrua yms. Muuten on ollut ihan kuivaa ku saharassa. Odottelen et ovis tulisi, mut toisaalta mietityttää tämä tapahtuma sarja kp 8-10.

Aika näyttää.

Kp 12/28-30

Vierailija
56/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea tikrulle! Hienoa että ensimmäinen helmikuinen on jo plussannut. Antaa uskoa itsellekin. Toivottavasti pääsemme sankoin joukoin tikrun seuraksi plussanneihin.

On: Tilasin juuri kotitestistä pari raskaustestiä valmiiksi, jos vaikka ens viikolla pääsisi testaamaan. Mulla edelleen jatkuu oudot kivistelyt alavatsalla jotka tuntuvat erilaisilta kun menkkakivut. Aluksi ne oli vain vasemmalla ja nyt myös välillä oikealla. Mitähän sekin tarkoittaa. Lisäksi mua paleltaa koko ajan ja tissit on kipeenä. Jotenkin on semmoinen olo että ois voinu vaikka tärpätä. Epäröintiä aiheuttaa lämpö, joka ei ole noussut. Yöunet on kyllä ollut epäsäännölliset enkä ole päässyt mittailemaan aamulämpöjä säännöllisesti. Kysyisinkin, viisaammilta että nouseeko lämmöt aina selkeesti kun on ovuloinut? Pahoin pelkäänkin että olen itse kehittänyt kaikki "raskaus oireeni". Ei auta kuin piinailla vielä muutama päivä. Toivoisin niin, että 2 olisi onnen numeroni. Esikoinen nimittäin tärppäsi yk 2.

Plussatuulia kaikille!

heinuli kp 25/25-27 yk 2

Vierailija
57/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoah.. Nyt ne sit alkoi. Kyllä tää on ihan hanurista koko homma.. Toisaalta, tätä odotinkin kun ei ovis oireita ole ollut. Kiertopäivät heittää häränpyllyä.. kp normaalisti 28 ja nyt alkoi taas tuhruttaa kp 24. Nooh.. Seuraava toivottu LAskeutumisAIKA olis sitten 1.3.09.. Ja sitä seuraava.. noh, jotain.

Älyttömästi onnea Tikrulle ja paljon plussia muillekin. Mä jään odottelemaan Maaliskuisia. Tai pistän sit pinon pystyyn itsekseni :)

-kolmekamua kp 1/24-28 yk5

Vierailija
58/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leijailen sellaisessa epävarmuuden, pelon ja onnen sumuisessa tunnelmassa, ettei mistään järkevästä tekemisestä tahdo tulla mitään. Huomenna teen taas testin, pakko nähdä onko se plussa siellä vielä..... Pelot on niin suuret, kai se tieto lisää tuskaa. Ja kun on kuumeillut jo jonkin aikaa niin on tullut ihan kiitettävästi tuota tietoa hankittua:)

Oireita on ollut vähän, jos nyt mietin. En huomannut mitään ennen testin tekoa, ja onhan tää niin alussa, ettei ihmekään ettei ole oireita juuri ollut. Mutta siis nälkä on:) aivan koko ajan, ja lähinnä kunnon ruokaa tekee mieli. Siis että voisin syödä pihvin ja ranskalaiset aamulla, päivällä ja illalla, ja sitten vielä joka tunti jotain pientä. :D Tosi mukavaa! Vatsa siis kurnii, tulee sellainen kouristeleva kurniva olo heti kun on vähänkin nälkä.

Ja rintoja aristaa. En voinut viime yönä nukkua mahallaan kun olivat niin arat. Yleensäkin ennen tätiä aristaa, mutta se on erilaista aristusta. Nyt on rintojan "sivut" enemmänkin kipeät. Siis tuosta kainalon puolelta, ulkosivuista. Ja tuntuvat ihan "piukeilta" vaikka hyvin pienet ovatkin. Tällaista kuvailua:)

Monella muullakin alkaa kohta olemaan jo jännät paikat:) heinuli ainakin pääsee aivan just testaamaan!! Plussatuulia toivon sulle ja kaikille muillekin joilla jo testailut käsillä!

Ja ovista odotteleville, toivottavasti saatte päivät hyödynnettyä hyvin ja saan teidät mukanani odotus-puolelle!!! :) (jos nyt itsekään pääsen, mutta pitää kai olla optimistinen..jos ensi viikolla jolloin tädin kuuluis tulla ei mitään näy, niin sitten ehkä uskallan vaihtaa o-puolelle, jos joku tulee seuraksi:) )

Nyt menen vielä nauttimaan aurinkoisesta ja ihanan lämpimästä kesäillasta! :)

tikru08 kp27/27-30 taikka rv3+6, yk3

Vierailija
59/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut aivan äärettömän väsynyt viime aikoina. Täytyy ottaa päikkäreitäkin välillä. Toivon tietenki et tää on hyvä merkki ;)

Tänä aamuna oli lievää aamupahoinvointia joka jatkui pienenä pään kivistämisenä koko päivän. Hieman siis krapulainen olo vaikka en oo juonut mitään.

Rintoja on aristanut tosi vähän ohimennen ja pieniä vihlaisuja kohdussa.

kp 22/28

Vierailija
60/60 |
25.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi yli viikko liian aikaste,en tiiä mistä hitosta ne ny alko.....taitaa hormonit olla ihan sekaisin,ja mieliki maassa ku näin kävi.Mut no,sit varmaan siirryn seuraavaan pinoon...tai ehkä annan olla vähä aikaa tän raskaushomman.Jos vaik keskittyy muihin juttuihin ja sit myöhemmin.Mut onnea teille muille jotka plussaatte=)=)

ja hyvää kesää teille....