Olenko turhasta ärsyyntynyt?
Miesystäväni on maannut sohvalla nukkumassa siitä lähtien, kun tulin kotiin töistä eli klo 16.30. Sitä ennen hän oli hakenut poikansa koulusta meille. Äijä vetelee hirsiä (krapuloissaan) sohvalla ja poika riehuu (ihmekös tuo, turhautuu kun ei ole tekemistä!!). Mies on menossa yöksi töihin. Mikä ei mun järkeen mahdu, on se, että a.) Miksi vitussa ryypätä edellisenä päivänä, jos on seuraavana yönä töihin meno b.) Miksei voi nukkua esim. neljään saakka iltapäivällä, ettei tarvitsisi nukkua koko iltaa c.) Miksi hakea poika meille ja nukkua itse koko se aika, kun hän on täällä. Ei kai se mikään mun AUTOMAATTINEN velvollisuus ole komentaa, hoitaa ja ruokkia hänen poikaansa (Mulla omakin lapsi huollettavana ja emme ole olleet vielä niin kauaa yhdessä, että olisimme ns. "vakiintunut" kokoonpano) . Toki hoitelen välillä hänen lastaan siinä missä omaakin, mutta tuo miehen vitun tyhmä asenne ottaa päähän.
Ja mainittakoon vielä, että mies on viime aikoina vedellyt hirsiä sohvalla kaiket illat. Siis melkein aina makaa perse homeessa sohvalla. Kohta katkee mun pinna!!
Kommentit (4)
Ap, erittäin pahalla päällä. Siinä sitä vaan suu auki maataan, perkele.
heivaa äkkiä pihalle ennenkun kiinnyt yhtään enempää!!! Muuten keräät itelles vaan ongelmia.
Onko sun pakko olla sen kanssa yhdessä? Mieti positiiviset asiat ja negatiiviset asiat. Kummat painavat enemmän? Toimi sitten sen mukaan.