Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla ongelmia liberovaippa-sivujen kirjautumisessa?

12.07.2007 |

Olen yrittänyt kirjautua sisään useampana eri päivänä - eikä onnistu... =C.

Olen siis rekisteröitynyt ja tunnukset + muut oikeat, mutta en pääse lainkaan omille kerhosivuilleni! Onko muilla samanmoisia ongelmia vai missä mättää?

Sähköpostipalautetta ei saa annettua kun " jokin häiriö" on vaivannut palvelinta jo päivätolkulla. On kiva kehittää uusi systeemi, joka ei sitten toimikaan...

Onko siis vika minussa ja sivustoilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kironnut koko systeemin. Miehenkin (joka ymmärtää tietokoneista vähän enemmän kuin minä) laitoin katsomaan jos koneessamme on joku esto päällä, mutta ei hänkään löytänyt. En siis tiedä missä vika, toivottavasti Liberon systeemissä

Vierailija
2/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohdasta et pääse eteenpäin, jos osaisin auttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasana on ja tunnukset, mutta ei aukea niin ei. Sivuilla tulee teksti että olet jo jäsen ja tunnukset on oikein. Kokeilin kaikki vinkit mitä liberon sivuilla oli annettu, jos kirjautumisessa on nogelmia, mutta ei aukene edelleen. Tylsää :(

Vierailija
4/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli aluksi ongelmia, mutta sitten luin täältä jostain vinkin:

Jos sinulla on ponnahdusikkunoiden esto päällä, niin Liberon sivut ei toimi.

Eli ainakin meidän koneella sen käy tarkistamassa näin:

Netin yläpalkista Työkalut: asetukset: Sivutoiminnot: Ja sit ota rasti pois ruudusta jossa lukee estä ponnahdusikkunat.

Vierailija
5/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitteleppa saatko sillä toimimaan...

Vierailija
6/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvistus sähköpostiviestistä internet osoitteen? Minullakin oli alkusi jotain ongelmia ja hankalaksi koin sivut. En vaan enää muista mitä.

Vierailija
7/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee soittaa Liberon atke-apuun, kunhan palaavat lomalta. Tai sitten pitäkööt sivunsa

Vierailija
8/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis minullakaan ole mitään vaikutusta, vaikka tuon ponnahdusikkuna-homman kävin läpi.

" Virhe" tapahtuu siinä kun kirjoitan salasanan, niin se ei hyväksy sitä vaan taas on samaa salasanaa kysyy ja poistaa juuri kirjoittamani.

Että ottaa pattiin. Libero-merkkejä olisi enemmän kuin tarpeeksi, mutta ei taida löytyä käyttöä... =C

Mitä niillä merkeillä sitten saa tai jos on ikään kuin lapsen kanssa loppusuoralla näissä lahja-asioissa niin saako enää mitään, vaikka merkkejä olisi " takatasku täynnä" ?

Vierailija
9/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva huomata etten ole yksin asian kanssa ;) Olen kokeillut myös vaikka mitä ja mm. pyytänyt salasanani monta kertaa sähköpostiosoitteeseeni.

Luulen, että vika olisi siinä etten muista nimimerkkiäni, vaikka nykyään pitäisi kirjautua pelkästään sähkiksellä. Nimimerkkiä en taas pääse muuttamaan kun en pääse kirjautumaan.

Ponnahdusikkunat on sallittuna ym. vinkin kokeiltu. Mitään vaan ei tapahdu kun kirjoitan sähkiksen ja salasanan. Myös mies on kokeillut työkoneeltaan ettei tässä meidän masiinassakaan voi olle vikaa. Ja päivätolkulla olen yrittänyt =(