Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voihan juma, ystäväni vertaa kaikessa minun lapsiani ja hänen koiriansa!

Vierailija
12.07.2007 |

Tässä on asia mitä en voi TAJUTA! Ystävättärelläni on 2 pientä koiraa, ei muuta " perhettä" . Ymmärrän että ovat tärkeitä ja hänen perheensä, mutta sitä en ymmärrä että kun juttelemme, hän vertaa kaikessa omia elukoitaan ja minun lapsiani. kyselee siis minulta lapsista, varmaankin sen takia että pääsee kertomaan piskeistään samanlaisia juttuja...En ole viime aikoina taas ollut (paitsi nyt) tekemisissä hänen kanssaan, ja hullummaksi vaan on mennyt. Hänen mielestään koiran ja lapsen henki, ja yleensä arvo, on aivan sama. On joskus kertonut vertauksen että jos pitäisi valita jommankumman, ihmisen tai eläimen henki, ei tiedä kumman valitsisi...Ihan pimeetä, eläimet on kuitenkin eläimiä!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos pitäis valita pelastaisinko palavasta talosta oman koirani vaiko jonkun kakaran, niin ei todellakaan olisi minkäänlaisia vaikeuksia valita. Mä en yhtään tykkää lapsista, raivostuttavan pöljiä. Koira osaa vuoden vanhana kaikki tarvittavat temppunsa, lapsi ei opi välttämättä koskaan.

Vierailija
22/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväsikin haluaa osallistua keskusteluun eikä jaksa vain istua ja hymistellä sinun jutuillesi!

Lisääntyneet ihmiset tuntuvat olevan niin täynnä itseään, jaaritellaan tuntikausia siitä kun Pertti-Liisukka pieraisi eilen oikein kovasti ja sehän vasta oli hauskaa, heheheh ym. muille ihmisille täysin yhdentekevistä asioista. Osaan parin kaverini synnytyskertomuksen suunnilleen ulkoa, olen kuullut miljoona kertaa siitä kuinka tissit turposivat NIIN isoiksi että huh sentään mieheltä meinasi silmät tippua päästä ja pillukin oli aivan turvoksissa ja kipeä ja mentiin sinne rokotetutkimukseen ja nyt saadaan ilmaiset erikoislääkärin vastaanotot ja jadajadajada...

Ja koska omakohtaista kokemusta ei ole, joudun joko istumaan hiljaa tai sitten osallistumaan keskusteluun asioilla, jotka ovat edes vähän sinne päin. Esim kun joku mainitsee lapsen käyneen lääkärissä lätistään vähän aikaa siitä ja sitten siirrytään vaikkapa jonkun omiin tai jonkun skulaisen tms sairauksiin.

Vanhemmat, tajutkaa, että TEILLE ne lapsenne ovat maailman tärkein ja ihanin asia, muiden mielestä samanlaisia kersoja mahtuu 13 tusinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkarissa joka nakkeli lelupalloja koirilleen ja lauloi niille:" vuorten taakse leikkimään, Kauaas poiiis....... vaan yksi tuli takaisin" jne.

Vierailija
24/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä ihan luonnollista keskustelun kulkua eikä välttämättä tarkoita sitä että nostaa koirat lasten tasolle. Jostainhan se on pakko sinunkin kanssasi puhua, vaikkei muusta osaakaan kuin " lasten" sairauksista.

Vierailija
25/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin perhe muodostuu ihmisistä, toisille ihmisistä ja koirista. Ei siinä sen ihmeellisempää.

Vierailija
26/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertasi vauvamme taitoja aina niiden koiran taitoihin. Kyllä ärsytti. Nyt koira on kuitenkin kuollut ;-)

Vierailija
27/27 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tämä palsta vahvistaa hyvin päätöstäni siitä, että minä en koskaan lisäänny. Tuntuu monelta jääneen terve järki laitokselle.

- 27

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi