Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla raskaus mennyt yli lasketunajan ja olette " karsineet" ennakoivista supistuksista (kivuliaista) viikon-pari ennen synnytyksen kaynnistymista, niin kuinka kauan itse aktiiv

Vierailija
12.07.2007 |

inen avautumisvaihe on teillä kestänyt? Kauanko olette olleet sairaalassa ennen ponnistusvaihetta?

Jos siis synnytyksenne ei ole käynnistetty.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tuli n. 30 min välein ja aamuyöstä n.15min välein

aamulla lähdettiin sairaalaan ja olin jo 4cm auki. siitä 5h ja sain alkaa ponnistamaan.

Vierailija
2/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun synnytys sitten ihan oikeasti lähti käyntiin, homma eteni nopeasti. Ekalla kerralla koko synnytys kesti 6 tuntia, josta viimeiset 2,5 h oli ponnistusvaihetta (otsatarjonta, siksi kesti ja oli vaikeaa). Toisella kerralla (3 viikkoa sitten joten tuoreessa muistissa vielä!) kunnon supistukset alkoi illalla kahdeksan jälkeen, sairaalaan menin 22:15, ja tyttö syntyi 23:01 =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulivat ensin vain vartin välein ja koska olin viimeisen kuukauden kärsinyt kipeistä ennakoivista supistuksista, ei vielä kiirehditty sairaalaan. Sairaalassa olimme kuudelta aamulla ja kohdunsuu oli jo 8 cm auki. Vauva syntyi klo 7.44.

Vierailija
4/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ekassa siitä kun supparit alkoi meni n. 14h ponnistuksen alkuun. Tokassa supistukset alkoi 00.30 sairaalassa olin 03.00 ja 6cm auki poika syntyi 05.47 ja ponnistus kesti 7min, että tuon ajan olin sairaalassa.

Vierailija
5/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kuitenkin 11 päivää yli. Ja kun kipeät supistukset alkoi säännöllisinä, siitä kesti avautumisvaihetta n. 15 tuntia vielä. Että ei kovin helpolla päästy...Ja kuitenkin kolmas alatiesynnytys kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan