Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 17. ONNEA HAPPY76!!

12.07.2007 |

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Aleida: Ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 20 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ arabel: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07

♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Emily1: Ensimmäinen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Enea: kakkosen yritys alkanee 01/08, lapsi 10/06, itse vm.-81, mies vm.-79.

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle

♥ haaveissatoinen: toisen yritys aloitetaan ?, lapsi 1/05, ikää kertynyt itselle 27 ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ kantopussi: toisen yritys aloitetaan 6/07, lapsi -02

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kielo77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ KirVi72: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/00, ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ klematis, lapset -04, -05,

♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ lel79: kolmannen yritys aloitetaan ?, lapset 8/02 ja 1/04, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ lumikki80: viidennen yritys aloitettu 2/07, lapset -00, -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 27 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.

♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mimmi1975: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 5/04 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Mio80: toisen yritys aloitettu 6/07 (?), lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ nazuli: toisen yritys aloitettu 6/07, tyttö 06/06, ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -NiiSku: ensimmäisen yritys aloitettu 7/07. ikää kertynyt itselle 19 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ notsus: toisen yritys aloitettu 5/07, lapsi 10, ikää kertynyt itselle 26 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ peetu.t: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -01 ja -06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tapsu85: toisen yritys aloitettu 7/07 lapsi 7/06., ikää kertynyt itselle 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ wilma77: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 10/05 ikää kertynyt itselle pian 30 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan

♥ Minni-äinen

♥ Tango-mama

♥ kylli78

♥ happy76

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö sitten päätti tänään testailla uudelleen, kun menkat päivän myöhässä...ja kaksi viivaahan siihen testiin ilmestyi!!!:)

Olo on kyllä niin epätodellinen ja epäuskoinen, mutta eiköhän tämä tästä. Päivä kerrallaan..pitää vain toivoa, että pieni jaksaa pysyä mukana loppuun asti.

Niin ja onko kellään ollut tässä vaiheessa semosta " menkkamaista" jomotusta? Mulla on vieläkin tuolla alamahassa semmosta...ja juuri sen takia en edes uskonut, että plussa tulisi. Olin koko ajan ihan varma, että kyllä se täti tulee...mutta ei sitten tullutkaan!:)

Niin ja missä vaiheessa olette soitelleet neuvolaan? onko se alkuraskauden ultra yms. vasta joskus rv:lla 12?? hluaisin kyllä jo aikasemmin tietää onko kaikki hyvin...

eipä muuta.

t.Aleida rv 4+3??

Vierailija
22/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan tytöstä et mulla oli alussa just joka päivä semmonen olo että " tänään ne menkat alkaa" mut ei sitten alkanut :)

Mä soittelin neuvolaan melkein heti testattuani, ekan ajan sain joskus viikolle 8+ ja sitten niskapoimu-ultra oli näköjään 12+6 (selailen tässä äitiyskorttia :D )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan mennä yksityiselle ultraan.

Me käytiin samassa paikassa missä saatiin lapsettomuushoitoja jo viikolla 6+ eli heti kun olin plussannut. Näkyi että alkio oikeassa paikassa, ja sydämen sykekin näkyi.

Vierailija
24/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoja on siis nyt todennäköisesti jotain 8+ ja neuvolaan mä soitin heti kun olin neljännen positiivisen testin tehnyt. Kyllä, tein siis 4 testiä, kaksi ensimmäistä oli haamuja ja kaksi viimeisintä oli selviä plussia. En vain voinut uskoa. Ajan sain melkein heti sen jälkeen ja jo tässä vaiheessa olen käynyt jo kahdesti neuvolassa ja torstaina eka ultra. Tosin tuo ultra on se mikä oikeasti pitäisi tehdä silloin n. viikolla 12, mutta menkoista laskettuna mulla se viikko tuolloin on. Kierto vaan on niin pitkä että viikkoja on oikeasti varmaan jotain 8 tai 9. En tiedä.

Kylläpäs oli taas sekavasti kerrottu kaikki. anteeksi.

Vierailija
25/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Aleida!!!

Ihan mieletöntä aina lukea positiivisia uutisia. Josko itselle kävisi samoin, saisi kirjoittaa samaa tarinaa, ettei todeksi uskoa voi..... :))

Töihin olen tässä hiippailemassa ja ovista odottelen malttamattomana. Tikuttelun olen jo aloittanut, vaikka odotan ovista vasta keskiviikkona saapuvaksi.

Viikonloppuja!!

-fatmama 9/26-

Vierailija
26/56 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille onnitteluista!! Pitääpäs soittaa maanantaina neuvolaan:)

Vierailija
27/56 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Aleidalle ja paljon vauvaliimaa matkaan pikkuiselle!

Vierailija
28/56 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Pitäisi varmaan itsekkin testata uudestaan. Testasin 34/31-33 ja silloin näytti negaa. Nyt mennään jo 38/31-33 ja edelleen ei tätiä näy.

Vierailija
29/56 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille ja pahoittelut tädin yllättämille!

Pitkästä aikaa taas täällä, otin hieman etäisyyttä tähän palstaan, kun täällä hengailun vuoksi alkoi stressitaso nousta :) Kovasti oli uusia nimiä, plussaonnea uusille ja vanhoillekin!

Laskin eilen pitkästä aikaa kp:t ja tänään onkin jo kp30! Meneepäs aika nopeasti. Mitään oireita ei ole suuntaan eikä toiseen, lukuunottamatta silloin tällöin tulevia kovia vihlaisuja, mutta niitä oli kyllä viime kierrossakin. Viime kierto kesti 44 päivää, toivottavasti tällä kertaa ei niin kauan. Kaapissa lojuu yksi r-testi, jonka ajattelin käyttää huomenaamulla, ihan vain testaamisen ilosta. Itseasiassa oli tarkoitus pissiä purkkiin jo tänään aamulla, mutta muistin asian vasta kun vedin jo vessaa :) Joten huomenna sitten.

Ihanan lämmin ilma täälläkin, vihdoin ja viimein. Tein vähän pihahommia ja ajattelin loppupäivän ottaa ihan rennosti. Vois vaikka mennä ottamaan pienet päiväunet :)

Plussatuulta vielä erikseen Rvasaariselle, toivotaan että nyt olisi tärpännyt! +++++

Pupujussitar kp30/? (44) yk2

Vierailija
30/56 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp48 ja tätiä ei näy...kyllä on mahdottoman pitkä kierto..raskaustestin tein varmuuden vuoksi vaikka ollaan käytetty kumia..mutta joskus " kokeiltu kepillä jäätä" ...eli nega..niikuin pitikin!

Mulla vaan nää kierrot on näköjään kovin pitkät ja sekavat..ens kierron jälkeen jos edelleen pitkä kierto, tilaan ajan lekurille..ei tällästä tädin odottelua kukaan jaksa! Huomenna startataan kolmen viikon lomalle mökille ja olen siis nettipimennossa sen ajan eli toivon kaikille plussatuulia, ihania ilmoja jne. :)

Vierailija
31/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Aleida! Ja paljon PLUSSATUULIA kaikille!

Kolme työvuoroa ja loma alkaa! yli vuoden odotettu loma! JES!!

Minäkin tässä pitkästä aikaa laskeskelin kp:t. 27 näyttäisi nyt olevan " kasassa" . Ensi kierrolla sitten aletaankin puuhailee vauvaa, kun häästressitkin on jo ohi. Toivottavasti pääsis mahdollisimman pian tuonne odotuspuolelle :D Eikä hirveää vauvastressiä iskis :D

Häihinkään enää se reilu viikko. Toistaiseksi saan vielä yönikin nukuttua hyvin. Katsotaanpas viikon päästä tähän aikaan :D

Jännitävä Kaktus

Vierailija
32/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, nyt olemme aloittaneet vauvayrityksen. Mina olen kuumeillut jo jonkun aikaa, ja viime viikolla mies sitten oli valmis vauvattelun aloitukseen.... Tosi kivaa ja jannityksella odotan milloin tarppaa!

Vierailija
33/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuronnittelut plussasta!!!

Tervetuloa Mamiliini77!

Joko Rva Saarinen uudestaan testaili?

Musta vaan tuntuu välillä kuin olisisin kuitenkin raskaana, mutta tseti naga ja täti tuli...vaikka olen kuullut että jollain on ollut ihan tavallinen vuoto, vaikka olikin raskaana...no odotan kierron loppuun ja testaan sitten! Kun vaan reilun viikon jaksaisi vielä...odottaa...Mulla on valkkaria tullut koko ajan ja ei taukoa niinkuin puolivälissä kiertoa yleensä ja masu on turvoksissa ym...ja väsyttää kamalasti välillä...mutta nyt ei auta kuin piinailla...ja oli ihan oudot tätin aikaan kivut...rinnatkin kuin tosi arat!!!

Onko muilla kp:t loppupuolella kiertoa niin saataisiin yhdessä jännätä ja testailla:)

Kaktus-84: Mukavaa lomaa, nautihan oikein kunnolla! Ja voimia häävalmisteluihin!!! Viimeinen viikko onkin aika säpinää....ennen juhlaa!!!

-Heksu76 kp 18/26-27 yk 2

Jos ei tärppää tässä kierrossa niin harkitsen kyllä tikuttelua ensi kiertoon...

Vierailija
34/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä niin vauhdilla kirjoitti että tuli muutama virhe edelliseen viestiin, mutta koittakaa saada selvää :)

-Heksu76-

Vierailija
35/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta! ja tervetuloa uusi! Täällä uusi oire ilmestynyt, nimittäin pahoinvointi välillä. En kuvittele kun olen ollut vähemmän ajattelematta koko vauva asiaa että voi olla rauhallisin mielin. No ens viikolla sen näkee tuleeko täti kylään. Tähän aikaan on kyllä PMS oireet olleet vahvat ja nyt niitä ei ole ollenkaan! Myös pientä väsymystä ilmassa. Kaikille plussa onnea täältä päin!

M@m@-3x kp 27/39, yk 1.

Vierailija
36/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vähään aikaan kirjoitellut tai lukenut kommentteja, mutta onnea ja oikeen iso ruusukimppu jokaiselle plussanneelle... =)

Menkat loppu nyt perjantaina ja nyt sitte 23 päivä ja siitä eteenpäin pitäis alkaa pupuilemaan oikee urakalla, että saatais pikkune aluille, mutta ajattelin, että jos ei tässä kierrossa tärppää niin alan tikuttelemaan, mut toivotaan parasta....

Toivottavasti vaan ehditään pupuilemaan kun molemmat meistä tekee tällä hetkellä tosi paljon ylitöitä ja sitte töiden jälkeen on yleensä tosi kuollu ja haluis vaa nukkuu..

Vierailija
37/56 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juuri viime aikoina kirjoitellut tänne. lukenut kyllä olen lähes päivittäin teidän juttuja. mulla kierto kans lopuillaan(ehkä?). pikkasen on epäsäännöllinen kierto ollut viimeiset4 kuukautta ja yksi km:kin koettu:( mutta luultavasti ehkä noin sunnuntaina (ei) pitäs menkkojen alkaa. jännä tuo kun jätettiin ehkäisy pois niin alko nuo menkat oikuttelemaan! varmaan sitä niin jännittää niitten alkamisia että kroppakin kuvittelee omiaa.en kyllä tiiämillon uskaltais sitten testailla ettei TAAS ihan turhan hätäisiä pettymyksiä. kolme kertaa on jo tärppänny yhtien menkkojen jälkeen että odotukset nyt on sen mukaiset:l ja oireista löytyy. tai sitten oon taas muka niin kympillä raskaana että kroppakin jo uskoo sen! tulipa melkonen sepostus, mutta eikun piinailemisiin:)

Vierailija
38/56 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomen aamulla testaan ja tulen tänne heti ilmoittamaan kuinka kävi ennen kuin karkaan häämatkalle.

Kaktus: Vietä ihana hääpäivä! Meillä oli myös unohtumatonta ja juuri lisäilen 500 kuvaa blogiini naimisiin.infoon =)

Vierailija
39/56 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille.. Lomailut on lomailtu ja muutin rouvassäätyynkin viikonloppuna..

Testailin tuossa taas (vaihteeksi) kp42/? ja nega pamahti..pitää varmaan nyt uskoa ettei siellä masuasukkia ole. Ärsyttää ihan kipeesti, vois ne menkat alkaa niin pääsis taas yrittämään uudelleen.

Paljon on plussia tullut ja uutta väkeä myös! Onnea/tervetuloa munkin puolesta!!!:)

Mites kävi rvasaarinen?

Annie

Vierailija
40/56 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen ajatellutkin varata ajan yksityiseltä...se vaan on niin kallista:/ Mulla eka neuvola on 8.8, eli viikkoja silloin kasassa 7+. Noilla viikoilla ei siis ultrassa näy kuin syke ja se, että alkio oikeassa paikassa??

Eikö siinä myöhemmässä ultrassa(rv 12) erota jo kädet, jalat yms.?

Voi kun ei millään jaksaisi odottaa...ja samalla pelottaa, ettei kaikki olekkaan kunnossa:(

No mutta..pitää yrittää ajatella positiivisesti:)

Emme ole muuten vielä kertoneet raskaudesta kuin kahdelle ystävällemme...vanhemmille ja muille meinattiin kertoa vasta kun on varmaa, että kaikki on hyvin. Eli varmaan sen ekan ultran jälkeen..siispä muutaman viikon päästä:)

toivotaan parasta!!

-Aleida(joka on jo seonnut laskuissa, mutta ehkä rv 4+4??) :)