Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskojen Tampereen ekstratreffit!

12.07.2007 |

MiaMikin kans pohdittiin, et josko treffailtais ensi viikolla ihan tälleen pikaisella aikataululla? Eli ti ja ke on ehdotettu, ja olisko se klo 13 hyvä aika? Voitais mun puolesta treffata taas Siperiassa ja sieltä mennä sään salliessa ulos, tai sit suoraan ulkona? Meillä typy syö n. klo 12, joten meille ei silleen oo väliä.

Onko innostusta? Ja kumpi päivä sopii paremmin, ti 17.7. vai ke 18.7.? Ja kellonaikaankin voi vielä vaikuttaa!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me päästäis tulemaan näillä näkymin keskiviikkona. Kellonajan ei oo väliä. Tiistaille on jo muita suunnitelmia.

Vierailija
2/9 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 13. silleen vaan että syötän Iitun klo 13 ja siitä voisi mennä hyvällä ilmalla puistoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin päästään pitkästä aikaa tulemaan! keskiviikko passaa... ompas kiva nähdä teitä! ja ihanaa ku milli ja aksukin pääsee. :)

burde ja heidi

Vierailija
4/9 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin nyt itelleni ylös tuon ke klo 13 Siperiassa. Katellaan sit säätä ja mennään jonnekin muualle, jos on hyvä keli!

Nähdään!

Vierailija
5/9 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me EHKÄ päästään Eetun kanssa sittenkin treffeille, vaikka olin varma ettei tulla, kun ollaan melki joka päivä menossa ens viikolla(kin), mutta nyt mies sano, että ke on toinen autoistamme menossa huoltoon, ja on sen takii koko päivän kaupungissa(!!!) joten mä aattelin et voisin sittenkin suhata Eetun kanssa teitä treffaamaan " viimeistä" kertaa, jos vaan huolitta... Mutta ilmoittelen tarkemmin vaikka tiistaina, kun tiedän...

napero ja Eetu

Vierailija
6/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me voitas kans ronjan kanssa keskiviikkona treffata. meillä jääkin ens kuun treffit väliin, niin kiva silläkin treffata tässä kuussa useammin.

terkuin tikru

Vierailija
7/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan siis huomenna tulossa Eetun kanssa, ja tavataan sitten klo 13 siellä " vanhassa" hyvässä paikassa...

Huomisiin!

Ihana nähdä teitä, taas pitkästä aikaa!

napero ja Eetu

Vierailija
8/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri tulee tyttönsä kanssa myöskin :)

Vierailija
9/9 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin ja viimein aikaiseksi päivittää tänne hieman fiksumman käyttäjätunnuksen. Täytyy jatkossa seurailla keskusteluja ja ilmoittautua itse mukaan, ei tarvitse aina miamikin kautta laittaa ilmottautumista :D