Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako läski yh ikinä miestä?

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuurilla ja luopumalla kohtuuttomista odotuksista.

Vierailija
2/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkään yh:na ja nyt olen odotellaan toista hääpäivää. Olen reilusti ylipainoinen. Mieheni sanoo että hänelle ratkaisi luonne ei ulkonäkö, tosin naisen pitää olla sellainen että sen kanssa kehtaa mennä ulos, eli täytään tämän kriteerin.... Ei kannata lannistua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia tapauksia on lähipiirissä muutama. Nainen puhuu salamarakkaudesta, mies puhuu äidinkielellään (jota nainen ei ymmärrä) että millä ilveellä jaksaa ne pakolliset viisi vuotta, jotka vaaditaan pysyvän oleskeluluvan saamiseen. Ja nainen hymyilee kainalossa typeränä ja selittää miten ihanan eksoottinen kieli tuo kurdi onkaan.

Vierailija
4/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partahaivenet on pitkiä ja hiki haisee kauas, kun hän kävelee niin kuuluu kamala puuskutus.

Hän oli pitkään yh, nykyisin hänellä on mies. Afrikkalainen.

Toivoa siis on :D

Vierailija
5/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa joskus seuranhakuilmoituksia niin näette minkälaisista naisista miehet haaveilevat.

Kaikki miehetkään eivät ole atleetteja! On pienikokoisia ja pulleita, pitkiä ja laihoja...

Ulkonäön kanssa ei kukaan seurustele, vaikka sen tietysti ensimmäsenä huomaakin. Useinhan sen puolison tapaa esim. työpaikalla, harrastuksissa jne... jolloin se luonnepuolikin on tullut tutuksi oli sitten minkälainen alieni tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi