Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko jännityksestä, pelosta ja stressistä jonkin asian takia mennä vatsa aivan sekaisin?

Vierailija
12.07.2007 |

Tilanne on siis se että olen tahtomattani mukana eräässä jutussa josta tulikin poliisiasia, asianomainen uhkasi tulla tappamaan minut, soitin poliisille. Koko viikko ollut tämän asian pyörittelyä, itse olen todistajana. Nyt on tänään ollut vatsa aivan sekaisin. Kakattaa kokoajan ja vatsa löysällä. Voiko se mennä tällaisesta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. vakava uutinen voi tyhjentää koko suolen. Moni ihminen reagoi vatsallaan.

Vierailija
2/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika jännitys saattaa saada minut oksentelemaan ja ripuloimaan.

Onhan sellainen sanontakin kuin: " perhosia vatsassa" ... kun jännittää jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka ylppäreissä reaalin aamuna kävin 6 kertaa kakalla. Se reaali oli mulle henkisesti todella tärkeä ja hyvinhän se meni :)

Vierailija
4/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä syö, jos käytät jotain lääkitystä.

Vierailija
5/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynistys muutaman päivän päässä ja kun useampi synnytys takana, niin arvatkaa ketä jännittää. Kämmeniä kihelmöi ja vihloo ja maha kuralla...

Vierailija
6/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sekin vaikuttaa kun stressaa, niin tulee syötyä huonosti ja siitäkin voi mennä maha sekaisin. Voihan nyt olla myös vatsatautia liikkeellä. Osta kaupasta esim. Gefilus piimää tai soppaa tms. vastaavaa. Rauhoittaa vatsaa.

Vierailija
7/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kohta joudun todistajan kuulusteluun ja varmasti taas nousee asia pinnalle. Ihmettelen vain että miten vatsa tietää tehdä kakasta löysää silloin kun jännittää, vähän ihmeellisesti selitetty mutta toiv joku ymmärsi mitä tarkoitan. Pelottaa joka päivä liikkua kodin ulkopuolella jos se mies tulee vastaan, pelkään häntä. Ja suoraan sanoi että on tulossa tappamaan. Soitin kyllä 112 sen jälkeen

Vierailija
8/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta mihin voisit soittaa ja saada neuvoja ja keskusteluapua.

Jos se vatsakin siitä rauhottuis kun saat purkaa jännitystä ja ihan ymmärrettävää pelkoa.

Vierailija
9/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku " primäärinen suojautumiskeino" , jotta jaksat juosta karkuun nopeammin, kun suoli on kevyt ja tyhjä ja veri riittää lihaksille.

Vierailija
10/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se helpottaa vähän, mutta silti vatsa on sekaisin. Voi kun saisi edes tämän vatsan toimimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän