Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä tehdä?

Vierailija
10.10.2008 |

olemme olleet mieheni kanssa yhdessä noin kymmenen vuotta. meillä on vuoden vanha lapsi. koko se aika minkä olemme olleet yhdessä, miheni on satunnaisesti käyttäytynyt (etenkin humalassa) arressiivisesti. Ei kuitenkaan koskaan ennen fyysisesti lastamme kohtaan, minua kylläkin vuosia sitten. nyt tilanne on kuitenkin pahentunut jälleen, mies suuttui ja löi lapsen pään lattiaan. hän ei suostu edes myöntämään tapausta vaikka itse näin. kannattaako enää edes panostaa suhteeseen? en halua lapsen joutuvan kärsimään mieheni takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä jää tuohon suhteeseen jos kerran itse näit mitä tapahtui!!! Oletko hullu, kun edes ajattelet, että voisit jäädä????

Siis lapsellesihan voi tulla mitä tahansa seuraamuksia tuosta yhdestäkin kerrasta, epilepsiaa sun muuta.

Sinun on pakko lähetä, lapsesi vuoksi!

Vierailija
2/5 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettisi hetkeäkään siinä vaiheessa kun mies kajoaa lapseen. Lähtisi heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän on kuitenki erittäin rakas ja tärkeä lapsellemme. eikä ole tehnyt vastaavaa hänelle koskaan ennen. pitääkö sanonta paikkansa, että kun on kerran tehnyt, tekee uudestaan? en uskalla jättää häntä enää lapsen kanssa ilman valvontaani.

joka tilanteessa hän onnistuu aina kääntämään asian minun syykseni. esim kun hän löi lapsemme pään, syy oli MINUN koska kävin hänen hermoilleen.

Vierailija
4/5 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi odottelemaan seuraavaa kertaa. Nytkin oli "sinun syysi" että pahoinpitelee omaa lastaan, huh huh.

Vierailija
5/5 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi tosiaan tapahtua, että raivostuu, niin ettei muista mitä raivokohtauksen aikana teki. Ei tarvitse edes olla humalassa.

Tosi vaarallista. Miehesi ei pysty hallitsemaan tällaisessa tilanteessa itseään.

Lasta ei saa jättää miehen kanssa kahden. Tuon ikäiset tosiaan voivat käydä hermojen päälle.

Olisiko mahdollista, että saisit puhuttua miehesi johonkin terapiaan. Ei tarvitse kertoa, että lasta sattutti. Vaan että on taipumusta halitsemattomiin raivokohtauksiin, jolloin saattaa satuttaa. Luulisi, että miehesikin haluaisi apua. Tosin jos ei itsekään usko.

Tosi vaikea tilanne, mutta miehesi voi oikeasti seuraavalla kerralla tehdä pahempaa jälkeä ja ei itse edes tajua sitä. Et varmasti antaisi itsellesi sitä anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi