Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sanoa lapselle?

Vierailija
11.07.2007 |

Lapsi odottanut isänsä lähestyviä häitä. Lasta ei sinne kuitenkaan haluta, ei ole tullut kutsua eikä lapsen isä ole puhunut minulle asiasta mitään. Mitä kerron lapselle? Pettyy tietenkin kun hän ei olekaan häihin haluttu vieras. Vai annanko isän selvittää asian lapselle? Tapaavat n.6x vuodessa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse puhunut asiasta? Olisi järkevämpää jättää hääpuheet isän vastuulle ja olla itse ihan hiljaa.

Kysyisin isältä aikooko hän kutsua lastansa juhliin vai ei. Jos ei, ei varmasti tarvi olla muutenkaan tekemisissä.

Vierailija
2/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin ajattelisin että lapset tulee ilman muuta mutaan vanhempien häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertonut lapselle häistä tapaamisella. Emme ole puheväleissä. Tiedän ettei lasta kutsuta häihin, koska meillä on todella tarkat tapaamis ajankohdat ja isä kyllä tietää, että ylimääräiset tapaamiskerrat tulee ilmoittaa jo hyvissä ajoin jo välimatkankin vuoksi. Häät ovat kuun lopulla.

ap

Vierailija
4/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö edes mistään lapseen liittyvästä puhu??

Vierailija
5/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettekö edes mistään lapseen liittyvästä puhu??

ennenkö alat haukkumaan, niin sanonpa sen, että puheväliasia on TÄYSIN minusta riippumaton ja TÄYSIN uuden morsiamen ja isän halu. En soita enkä laita viestiä, en lähesty mitenkään kun se on kielletty.

ap

Vierailija
6/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä soittaa silloin kun se on sopivaa eli yleensä silloin kun on töissä

ap

Vierailija
7/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olenkin lapselle jo sanonut, että se on varmasti vain aikuisten juhla. Lapseni on 9v

ap

Vierailija
8/8 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vain, että tiedättehän lapsen toivovan kovasti, että hän saisi osallistua suureen juhlaanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi