Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa pliis!!! Koit valtaisivat vaatehuoneemme.

Vierailija
10.10.2008 |

Olen heittänyt suuren määrän syötyjä villapaitoja pois. Olen heittänyt valtaisasti huovutettuja hattuja ja huiveja pois, kun niihin oli koteloiduttu. Joput villat ja silkit vein pihalle, tuulettelein päiviä ja öitä, nyt olen myrkyttänyt koi-raidilla jokaisen villavaatteen ja laittanut ne ostamiini kannellisiin laatikoihin. Tangoilla roikkuu 2 raid-geelirasiaa. Pohdin, uskallanko viedä pitkiä villakangastakkeja enää ikinä vaatehuoneeseen. Pitääkö nekin sulkea pusseihin.

Mitä voin vielä tehdä etteivät koit enää uusisi? Olen epätoivoinen, sekaisin myrkystä jota olen tyhjentänyt kohta 2 purkkia enkä oikein saa edes nukuttua. IÄmuroinut olen kaikki hyllyt, myrkyttänyt hyllyraot ja siivonnut muutenkin ja heittänyt paljon lumppua pois niin että nyt on väljää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että olet jo tehnyt paljon. Talvella voi villavaatteita pitää kunnon pakkasessa, niin koit tuhoutuvat. Vaatteet tuulettuvatkin samalla. Saunakin saattaa ajaa saman asian. Älä ripusta vaatteita kiukaan päälle!

Myrkytön vaihtoehto: Punaseetripalat voivat auttaa. Niitä saa ihan marketeistakin.

Sääli, jos olet joutunut heittämään villavaatteita pois. Koilla on ainakin hyvä maku, kun nekin arvostavat villaa.

Vierailija
2/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinapa sita olikin tekemista etta koista paastiin eroon. Olivat nimittain meidan makkarissa ja sitten vahan muuallakin. Ihmettelin missa on pesa kun ei nakynyt kuin silloin talloin lentelevia koita, sitten kun latkin niita seinille niin tuli aina punainen laikka, ja sitten selkis. Sangyn alla oli matkalaukku jossa oli kauan aikaa sitten ostettu villakangasmatto, ja OMG mika myllakka siella sisalla kavikaan!!! Heitin koko laukun sellaisen menemaan!

Sen jalkeen kavin kaikki lapi ja nyt yha ehkaisen sellaisilla koi"palleroilla" villavaate hyllyt ja koipaperia on vaatelaatikoissa. Ostin ihan supermarkeista, varmaan Suomessakin loytyy vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ovat vain aikuisten koiden torjuntaan, eivät siis tapa toukkia tai munia.

Munista olen nyt oppinut, että ne tappaa oikeasti vain auringon uv-säteily. Olenkin pyörittänyt vaatteita parvekkeella auringossa. Myrkky tappaa vain aikuiset ja toukat. Lisäksi munat voivat olla kauan lepoasteessa, eli laatikoita on availtava ja tuuleteltava plus myrkyteltävä vuosien ajan, ainakin kauhukuvissani.

ap

Vierailija
4/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ehkäisy tehonnut?

Mulla ei sinänsä ole ongelmaa tehdä vaikka kuinka paljon hommaa tämän siivouksen kanssa, mutta takaraivossa jäytää ajatus että ehkä siellä se yksi unohtunut toukka järsii ja selviytyy hengissä ja kohta taas.

Meillä ei ole muuten missään vaiheessa näkynyt yhtään lentävää koita. Vaatehuoneesta löytyi vain yksi kuollut aikuinen. Kiveäkään en ole jättänyt kääntämättä että ehkä se oli vain yksinäinen seikkailija, joka sai laskettua yhden munasukupolvisatsin, joka kuoriutui, söi ja koteloitui muttei ehtinyt aikuisikään ennen roskiskeikkaa.

Vierailija
5/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olin aivan hysteerinen tuon koirumban kanssa, varsinkin kun mies vaitti etta kuvittelin koko jutun ennen kuin loydettiin se pesa, hyi....

Mutta joo, kylla ne ovat nyt havinneet, tasta on jo yli 3 vuotta aikaa kun tuo tapahtui ja sanoisinko etta noin muutaman kk ajan saatoin loytaa viela koteloituneita koita jostain mutta sitten en enaa ja paastiin eroon.

Luulin tosiaan etten paase ikina niista eroon ja olin ihan kauhuissani. Eli ymmarran hyvin sinua, mutta onneksi teilla ei ole paassyt tilanne niin pahaksi kuin meilla, ja uskon etta parjaat hyvin ja onnistut torjumaan vastaisuudessa.

Tuli muuten mieleen etta en olekaan uusinut kointorjunta jutskia vahaan aikaan, taytyy yrittaa muistaa ostaa niita taas!

Vierailija
6/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin vielä, että myrkytitkö vaatteitasi millään missään vaiheessa vai siivositko ja tuuletitko vaan ja laitoit karkoitteet?

ap

Vierailija
7/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä lykkäät kaappiin niin pysyvät pois

Vierailija
8/8 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setripalat eivät riitä Suomen ilmastossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi