Milloin alkoi raskauspahoinvointinne?
Odotan jo toista lasta, mutta edellisestä jo viisi vuotta ja kaikki mahd unohtunut = ) Enkä kyllä ekasta voinutkaan pahoin, en yhtään tippaa.
Millä viikolla on alkanut teillä jos on alkanut?
Kommentit (7)
eka, poika, ei pahoinvointia lainkaan
toka ja kolmas raskaus päättyivät keskenmenoon, ei pahoinvointia lainkaan
neljäs raskaus eli toka lapsi, tyttö, pahoinvointi 24/7 viikot 7-11
tämä raskaus, pahoinvointia oli viikot 5-7, nyt meneillään 8+2 ja nyt enään " heikotusta"
Päivää-paria ennenkuin tein plussan :) Eli ihan alkuviikoilta ja kesti ekan kanssa viikolle 12 ja nyt loppui viikolla 10.
Tv. Nasulina rv 22+
Esikoista (poikaa) odotan, nyt rv 26+4. Pahoinvointi alkoi vkolla 6 ja alkoi hellittää vkolla 12. Sitten vkolta 20 alkanut taas ilmoitella itsestään hillittynä kuvotuksena. Mun pahoinvointi oli kuvotusta, voimakastakin, mutta en ole onneksi oksentanut kertaakaan.
Muksis81
Kuvotus alkanut kun 6 viikkoa täynnä, mutta aika lievänä. Mulla yks tyttö ja yks poika ja tyttöä odottaessa pahoinvointi oli pahempaa kun poikaa odottaessa ja nyt taas oli tosi tosi lievää eli ehkä toinen poika tulossa?
Pahimmillaan kuvotus oli viikon 10 tietämissä ja kun 12 viikkoa oli täynnä niin se alkoi hiipua pois.
Nyt 16 viikkoa täynnä ja moneen viikkoon ei ole ollut minkäänlaista pahoinvointia tai suurempaa väsymystä.
Keskiraskauden alkuaika meikäläisellä kyllä niin vaivatonta!! JEEE
Ps. paljon kuulee sanottavan tosiaan että pahoinvointi voimistuu niistä alkuviikoista sinne rv 10-11.
ja pahoinvointi alkoi ennen jo plussausta, eli oli vkolla 5. Ekasta raskaudesta olin kanssa oikeen pahoinvoiva, mutta alkamisaikaa en muista.
Mrs.Pineaple rv 6+jotain
Ekaa odotan ja pahoinvointi alkoi rv8 ja kesti rv12 asti.