Ystäväni vaatii 2-vuotialle kummilapselleni samoja lahjoja
jotka tulisi olla samanarvoisia toisen kummilapseni kanssa, joka on nyt 10-vuotias. Siis tämän nuoremman kummilapseni tulisi saada samat jutut, mitä tämä 10-vuotias on aikanaan saanut. Ja hän on saanut viettää kanssani todella paljon aikaa, on ollut yökylässä, olen vienyt häntä risteilylle, huvipuistoon, kylpylään, rannalle yms. Tämä oli mahdollista vielä 4-5 vuotta sitten, jolloin olin sinkku.
Nyt rakennamme mieheni kanssa taloa ja meillä on kaksi pientä lasta. Ei mitään mahdollisuuksia tarjota uudelle kummilapselle samaa, mitä aikaisempi on saanut. Huomioida toki, mutta rajansa kaikella... Kun omatkin lapset pitäisi joskus johonkin huvituksiin viedä...
Kommentit (4)
Ja onhan se selvä, että kummin tehtävät riippuvat elämäntilanteesta: siitä, onko kyseessä ensimmäinen ja ainoa kummilapsi, onko itsellä kummilapsia ja siitä rahatilanteestakin. Minäkin olisin nyt ihan toisenlainen kummitäti kuin nuorena ensimmäiselleni.
Sano suoraan hänelle jos hänellä on otsaa oikein vaatia mitä kummin pitää tehdä.
Siksi hän tietää, mitä olen siskoni lapsen kanssa tehnyt.
Tämän vaatimuksensa esitettyään olen alkanut miettiä, että valitsiko hän minut kummiksi aikaisempaan kummiuteeni perustuen. " Koska tuo on vienyt kummilastansa joka paikkaan ja järjestänyt hänelle kaikkea kivaa, pyydän häntä omanikin kummiksi, jotta veisi häntäkin"
Näinköhän hän on ajatellut... :/
Sanoin kyllä, että nyt on vähän erilainen elämäntilanne kun about viisi vuotta sitten, mutta ei välittänyt.
tehnyt?