Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis mieli itkeä! Ahdistaa ja olen surullinen :(

Vierailija
10.07.2007 |

Kavereista uudella paikkakunnalla asiaa..

Olen 26v nainen, muuttanut uudelle paikkakunnalle ja saanut miehen kautta kaksi uutta kaveria. Minua on alusta asti häirinnyt, kun tämä toinen puhuu tästä toisesta paskaa selän takana. Silti ovat koko ajan tekemisissä keskenään. Minulle on tullut kammottava olo, että haukkuvat minuakin samalla tavalla koko ajan selkäni takana :(((

Nyt ovat tehneet minulle kaksi oharia, viime viikonloppuna meidän piti mennä yhdessä kaupungille. Eivät ilmoittaneetkaan mitään ja luulin ettei kukaan mene ja törmäsinkin näihin kahteen kaupassa....

Nyt sitte toinen vastaava ohari syömään menemisen kanssa..

Tekis mieli itkeä kun ei ole kavereita:(((

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ota vähän etäisyyttä näihin tyyppeihin. Vaikka susta tuntuis sitten siltä, että ei oo ketään. Kyllä niitä oikeita kavereita ehtii tulla. Jos sulla on paha olla heidän lähellään/vuokseen niin mitä ystävyyttä se on? Olet nyt vain viileän kohtelias ja pidän niitä vähän kauempana.

Vierailija
2/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhat kaverit karsin ja sit elämäntilanteiden muutokset on erilleen saanut - Sukulaissuhteita ei ole mutta nykyään olen tarkka kenen kans edes rupean kaveeraamaan - Yksinki parempi kun kaksnaamasten kanssa : )

Sinuna enottas mitään yhteyttä - ja jos ottavat itse niin pokkana kysysin siitä oharireissusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI mitään muuta tekemistä kuin lähteä urheilemaan yksin :///

kyllä mua sattuu sydämeen ilkeily ja seläntakanapuhuminen ja tuommoiset oharit kun on kutsuttu kylään niin viime hetkellä perutaan. Nytkin olivat yhdessä isommalla porukalla jossain ja minulle ei kukaan vaivautunut ilmoittamaan :(

Mua koskee niin lujaa, miksi naiset ovat niin ilkeitä?? Ja itse en ole tuppautunut heidän seuraansa millään tavalla!!

ap

Vierailija
4/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajuton, ensin sinulle puhuvat toisistaan paskaa sitten lyöttäytyvät yhteen eikä sinua pyydetä mukaan. Miehillä on sen sijaan helpompaa, kun miehet eivät tee toisilleen tuollaisia, Erittäin lapsellisia, tempauksia. Mielestäni nämä sinun uudet kaverit ovat vielä hieman lapsellisia, ja he itse pelkäävät, että jäävät ilman kaveria. Heillä ei taida olla miesystävää, vai? Jos näitä ohareita jatkuu, neuvoisin sinua ottamaan asian puheeksi heidän kanssaan. Keskustelet nätisti etkä " riitaa haastamalla" , nätisti vain kysyt että mikä tässä on heillä tarkoituksenaan, mitä he tällä voittavat? Jos meinaat tässä keskustelussa jäädä jalkoihin, voit siinä tilanteessa avautua ja kertoa, että mielestäni tilanne on muiltakin osin tulehtunut kertoen, että he kumpikin ovat puhuneet toisistaan paskaa sinulle. Jospa sen jälkeen padot aukenisivat, voisitte jokainen pyytää toisiltanne anteeksi ja jatkaa ystävyyttä puhtain paperin. Mutta jos tämäkään ei auta, minun mielestä he eivät ole arvoisesi ystäviä. Tuollaisiin ei voi luottaa, joten voit sillä helpottaa oloasi, että et halua ystäviksesi tuollaisia, joiden ystävyyden säilymisestä pitää kokoajan pelätä!

Toivon sinulle todella iloa elämääsi, säilyvää rakkautta miehesi kanssa, ja uusia, parempia ystäviä. Varmasti niitä saat, yleensä vain niiden saamiseen menee hieman aikaa...

Tytöt on raakoja toisilleen, senhän näkee jo kouluajoilta. Ei varmasti löydy tyttöä, joka ei olisi kärsinyt ulkopuolele jättämisistä kouluajoillaan...

Vierailija
5/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole päinvastoin tyytyväinen siitä, että et joudu viettämään aikaa moisten " kaverien" kanssa. Minä en ainakaan halua ystävikseni tuollaisia ihmisiä, jotka käyttäytyvät noin huonosti!! Kyllä sinä vielä löydät itsellesi jonkun " sielunsiskon" , ole vaan kärsivällinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan