mikä oli ensimmäinen terveyssiteesi merkki?
minulla oli perfekta johon pantiin solmut päihin ja oma vyö sitä varten. vyössä pienet lenkit johon noi solmut sitten napakasti kiinni. oi härregyyd-oi aikoja oi tapoja
Kommentit (9)
Sitten tuli markkinoille alwaysin ohuet siteet joita käytin vuosia ja nykyisin käytän vuokkosia (sain koepakkauksen äp:n mukana ja vaihdoin merkkiä samantien, olin todella positiivisesti yllättynyt!)
muista niin olisikohan ollut " Serla samettiset" v. 1986
Koulussa terkka antoi ilmaisnäytteitä ja sieltä piti sitten hakea avuksi kun menkat alkoi. Vuosi taisi olla 93. Ostin kyllä jo seuraavista menkoista asti alwaysia, ne tuntui jopa ihan kivoilta. Huvittaa kyllä miten nolona sitä osasi olla menkkojen ja siteiden kanssa, aina kun telkasta tuli terveysside/tampaks-mainos, meni posket punaisiksi jos äiti oli samassa huoneessa, voi huokaus.
oli vuonna -83. Mielenkiinnosta vaan etta mina vuonna aloittaja on alkanut kayttamaan teveyssiteita kun on moiset kapistukse olleet kaytossa.
kamalia paksuja, huonolla teipillä varustettuja
Ja olihan ne tosiaan aika järkkyjä, huonosti paikallaan pysyviä tolloja.
Eli periaatteessa itsekin olisin voinut niitä käyttää... Luulen, että niitä käyttivät kuitenkin ne, jotka olivat niihin jo tottuneet.
Itselläni eka merkki oli Mimosept, just silloin 80-luvun alussa.
aika samanlainen kuin nytkin, vuosi oli 1993.