rattaat mukaan legolandiin 3,5-vuotiaalle?
Kannattaako avorattaat kuljettaa mukana? Menemme Tanskan Legolandiin pakettimatkalla, ja siellä on tarkoitus olla koko päivä. Jaksaako tuon ikäinen olla liikkeellä koko päivän, onko siellä riittävästi penkkejä jne? Onko kokemusta?
Kommentit (8)
Eivätkö ole terveitä lapsia vai miksi ihmeessä?? Meidän lapset osaavat ja jaksavat ihan kävellä kun eivät noin isoina ole rattaissa istuskelleet.
3½-vuotiaana otettiin vielä etelänreissulle rattaat, kun siellä käveltiin pitempiä matkoja: ei tarvittu, poika käveli omin jaloin eikä kertaakaan valittanut väsymistään.
Minä en ainakaan sitä kitinää ala kuuntelemaan, kun ei jaksa kävellä jne.
t. se joka ottaa ne rattaat muumimaailmaan
Vierailija:
Minä en ainakaan sitä kitinää ala kuuntelemaan, kun ei jaksa kävellä jne.
t. se joka ottaa ne rattaat muumimaailmaan
alle 2 vuotiaana, kun ei halunnut enää istua niissä. Ei ulkomailla, eikä muuallakaan ole ollut mitään häikkää jaksamisen kanssa.
Tietysti lapsissa on eroja, mutta luulisi sen ikäisen jo kävelevän itse.
Voi olla kuuma, alue on paljon isompi kuin Muumimaailma tai muut Suomen kohteet. Rentoa kuljeskelua emme aio pilata millään av-supermammailulla. Lapsi saa kävellä tai istua rattaissa, ihan miten jaksaa ja haluaa. Istuisin itsekin välillä rattaissa, jos vain sellaisia aikuisille olisi :-).
ei olla sitten ainoita ison lapsen työntelijöitä tänä kesänä, jos rattaisiin päädytään ;-)
En varmaan kehtaisi vuokrata paikan omia rattaita noin isolle, jos niitä on rajattu määrä ja joku pienempi jää sitten ilman. Omien hermojen säästämiseksi niitä kai lähinnä tarvittaisiin, tavaroiden kuljettamiseen, ja siksi että pienempi voisi levähtää niissä, vaikka torkahtaakin sillä aikaa kun isompi lapsi on jossain isompien jutussa. Aamulla tulee aikainen herätys, voi väsyttää jo päivällä. Mutta kyllä reissu varmaan onnistuisi jo ilmankin.
ap
En muista kyllä maksoiko ne, mutta en usko, että paljoa ainakaan maksaa. Ja mitä todennäköisimmin ne oli ilmaisia. Legolandissa on myös tosi hyvin levähdyspaikkoja ja penkkejä, joten en pelkästään sitä varten raahaisi rattaita!