Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkalla Muumimaailmaan

09.07.2007 |

Ei kuulu tälle palstalle mutta kyselen majoitusvinkkejä Naantaliin tai Turkuun pariksi yöksi. Turun Caribian muumipakettia katselin niin maksoi 186 ¿ eli aika kallis minusta. Turun linnassakin ajattelimme poiketa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ,

Olin näkevinäni jossakin mainoksen että hotelli yö ja 3 lippua muumimaailmaan yht oli jotain 120 luokkaa. Toissakesänä mekin olimme juuri sen hintaisella matkalla. Liput muumimaailmaan olivat vielä kaksipäiväisiä. Olikohan Julia niminen hotelli Turussa. Siitä en ole ihan varma.

Vierailija
2/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellä mainittua 120 e pakettia ei saa enää ainakaan heinäkuulle ja elokuukin teki tiukkaa, eilen juuri soitin.

Varattiin 4 hengelle (2 aikuista, 2 ja 6 vuotiaat lapset) Sokos Hotel Hamburger Börsistä muumipaketti, hinta oli jotain 146 e, sisälsi yön hotellissa, muumirannekkeet koko perheelle kahdeksi päiväksi, aamiaisen, saunomisen ja uimisen. Kuopus nukkuu meidän välissä ja isompi junnupatjalla.

Mareila+Muksut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin Sokos Hotel Seurahuone (Turku) 1 vrk, junnupatja huoneessa ja liput Muumimaahan 126 euroa. En tiedä tosin, onko niitä vielä saatavilla. Itse ollaan menossa vasta elokuun alussa, mut varasin huoneen jo aikaa sitten.

Sit otettiin lisää yksi yö siihen, niin maksoi n. 65 euroa lisää. Joten alle 200e 2 yötä ja liput. Ihan ok hinta minusta!

Vierailija
4/4 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.omena.com/uutiset?id=2084353

en ole itse käynyt, mutta olen kuullut sen olevan edullinen ja ok.