Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aika erikoinen ehdotus kummilapseni äidiltä, mitäs mieltä ootte?

Vierailija
09.07.2007 |

Ovat rakentamassa taloa joka jo loppusuoralla. Kummilapseni täyttää 2v piakkoin, kysyin äidiltä mitä tarvitsisi lahjaksi. Tarvis sitten lahjaksi tapetit lapsen huoneeseen... Mä olin vähän niinku öööh, mitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sen jälkeen kysynyt mitä ostaa lapselle lahjaksi, kun eräs äiti pyysi toppapukua.

Juu, mutta kun itse olin silloin yh ja työtön, oli jo saavutus vaatettaa oma lapsi, ei mulla tosiaan ollut varaa ostaa mitään toppapukua, eikä ollut edes kummilapsi tämä lahjottava.

Vierailija
22/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit laittaa esim 50e kirjekuoreen jossa lukee että XXX huoneen tapetteihin. Näin kai äiti toivoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

voit laittaa esim 50e kirjekuoreen jossa lukee että XXX huoneen tapetteihin. Näin kai äiti toivoisi.

niin on aika huono idea laittaa rahoja lapsen tapetteihin ollenkaan. Ne menee vaihtoon kuitenkin jossakin vaiheessa ja raha säästyy vain vanhemmilta. Taidankin perustaa lapselle tilin, johon vanhemmat ei pääse käsiksi. Onko sellainen mahdollista?

ap

Vierailija
24/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilin käyttöoikeus on vain sinulla.

Isäni avasi lapsilleni aikoinaan tilit, mutta syynä oli se, että ex-mieheni ei pääsisi rahoihin käsiksi (vei lapsilta aikoinaan kaikki rahat pariin kertaa). Vain isälläni oli oikeus nostaa tililtä rahaa, mutta itse pystyin sinne tallettamaan. Nyt tilien käyttöoikeus on siirretty minun nimiin, joten ihan toimiva järjestely.

Vierailija
25/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei oikein ymmärrä että kummitäti laittaa rahaa tilille. Hän taitaisi arvostaa karkkipussiakin enemmän.

Mutta tapettiasiasta...minä sanoisin vastaavassa tilanteessa pyytäjälle, että toive on liian kallis. Mutta lamppu tai taulu olisi kiva, varsinkin jos lapsi saisi itse valita ne =).

Vierailija
26/26 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vee kummitytölle reilun 20 euron lahjan ja ehkäpä 10 euron kukkakimpun.

Enkä ole edes köyhä kolmen lapsen yh.

En tajunnut edes hävetä pientä alihintaista lahjaa...