Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte? " roskaruoka asiaa"

Vierailija
09.07.2007 |

Perheemme käy n. 1xkk hakemassa pikaruokaa. Meitä on 4. Lapset ei välitä pizzasta, toinen syö vain reunat ja toinen yhden palan korkeintaan (hyvä siis meille jää enemmän). Toinen lapsista haluaisi aina heseen tai mäkkiin ja toinen kiinalaiseen. Hakisitteko aina kaikille mitä haluttaa? Tympäsee hakea niitä ruokia pitkin kaupunkia, kun päästään kotiin ensiksi noudetut ovat jo kylmiä. Pikaruoan pitäisi olla helpotusta mun ruoanlaittoon mut nyt siitä on tullut yhtä kitinää kuka haluaa ja mitäki. Tiedän helppo ratkaisu ois ettei haeta mitään mutta minä haluun rasvaherkkuni kerran kuussa. Pitäs vissiin alkaa laittaan lapset aina hoitoon kun pizzahammasta kolottaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis ihan reilua, muttei nuo ipanat sitä ymmärrä!

ap

Vierailija
2/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipanoiden on hyvä oppia ymmärtämään. Se on sitä kasvatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi varata, että tilattu ruoka on paikalla 30-60min päästä tilauksen tekemisestä.

Vierailija
4/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän mitä syödään, ei lapset! Sehän nyt on selvä homma että jos haettu ruoka ei kelpaa niin sitten voi olla syömättä/syödä vähäsen. Seuraavalla kerralla saattaa sitten olla jonkun toisen herkkua. Näin yksinkertaisista asioista tehdään ihan älyttömän suuria ongelmia... ei ihme että lapset on nykyään mitä on. Ja vain********* ravaa monessa eri paikassa hakemassa ruokaa.

Vierailija
5/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin minusta kuulostaa kuin ongelma on se, että sinun on vaikea asettaa lapsille rajoja ja aiheuttaa terveellisiä turhaumia.

Ainahan lapsilla on omat lempiruokansa. Meidän esikoisemme söisi vain maksalaatikkoa ja hampurilaista, jos saisi aina itse valita. Kyllähän lapsi nopeasti tottuu kun asiat vain selitetään hänelle: tänään syödään kiinalaista/pizzaa/mitä lienee.

Vierailija
6/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pizzaa, voit jatkossakin hakea pizzat kerran kuussa ja sanoa hesestä että ei käy, nyt syödään pizzaa tai ollaan ilman.

Vierailija
7/7 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten se vain sanoo sen tarpeeksi monta kertaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme