Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alanko karppaamaan vai laskemaan PV:n pisteitä?

Vierailija
09.07.2007 |

Kummastakin laihdutusmetodista hyviä kokemuksia, nyt vaan en tiedä kumman alotan. Eli imetys loppunut ja nyt pitäis päästä 15 ylimääräisestä kilosta mahdollisimman pian syömällä kuitenkin hyvin (ja urheilemalla).

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi sulle tuntuisi paremmin sopivan? Onko ongelmia verensokerin kanssa? Jos on sokeriongelmia, niin sitten karppaat.

Minä olen kokeillut molempia, mutta ainoastaan karppaamaan pystyn vuosia, koska PV sekoittaa sokerit ja siksi aiheuttaa ahmimista. Se on niin ihmisestä kiinni, että mikä sopii. :)

Vierailija
2/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö terveellisesti ja lisää liikuntaa. Et tarvitse mitään hihhulidiettejä kun alat elää terveellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

syö terveellisesti ja lisää liikuntaa. Et tarvitse mitään hihhulidiettejä kun alat elää terveellisesti.

Vierailija
4/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino saadaan tiputettua ja lihotaan taas takaisin.

Olen ollut samassa työpaikassa 24 vuotta ja samat ylipainoiset akat laihduttaa jatkuvasti. Paino aina tippuu hiukan ja tulee kaksinkertaisena takaisin.

Ne, jotka on olleet ikänsä hoikkia, ei mitään diettejä harrasta vaan liikkuu ja syö terveellisesti. Mutta vaatiihan se tietenkin sitä, että pitää se läskinen perse nostaa sohvalta. Helpompi on ahtaa jotain määrättyjä ruokia naamaansa ja odottaa ihmettä.

Vierailija
5/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PV:ssähän voi syödä juuri niin hyvin kuin pistemäärät sallivat... Eli jos noudattaa terveellistä lautasmallia ateriolla, niin kyllä PV:n mukaan saa aika paljon päivässä syödä - ja ihan hyvin!

Vierailija
6/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäänhän ei estä lisäämästä omaan ohjelmaan muutamaa pistettä, jos näyttää että kalorimäärät ovat liian vähäisiä!

Vierailija
7/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaukseen en ole sen tarkemmin tutustunut,mutta eipä ole tarvettakaan kun en hiilareista halua täysin luopua.

Vierailija
8/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. 15 kiloa pois 4 kuukaudessa kolme vuotta sitten ja grammaakaan ei ole tullut takaisin (ja tietenkin karppaan edelleen!)

Vierailija:

Paino saadaan tiputettua ja lihotaan taas takaisin.

Olen ollut samassa työpaikassa 24 vuotta ja samat ylipainoiset akat laihduttaa jatkuvasti. Paino aina tippuu hiukan ja tulee kaksinkertaisena takaisin.

Ne, jotka on olleet ikänsä hoikkia, ei mitään diettejä harrasta vaan liikkuu ja syö terveellisesti. Mutta vaatiihan se tietenkin sitä, että pitää se läskinen perse nostaa sohvalta. Helpompi on ahtaa jotain määrättyjä ruokia naamaansa ja odottaa ihmettä.

Vierailija
9/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tarvitse valikoida ruokiaan jonkin aatteen mukaan niin silloin syö normaalisti. Mutta karppaus on silloin dietti kun siinä valitaan ruoka-aineita aatteen mukaan.

Vierailija
10/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hihhulointi siitä on kaukana, kuten voi sanoa esim. sairaalalaihdutuskuurista, kaalisoppakuurista, valkoviinikuurista yms.

(Ja mun mielestä painonvartijat rahastuksineen kuuluu myös tähän kategoriaan.)

On muuten aika hassua, että osa maailman ihmisistä on edelleen olosuhteiden pakosta tällä kutsumallasi hihhulidieetillä. Jos se olis niin hihhulia ja epänormaalia syömistä, niin luulis, että nämä kansat olis jo kuolleet sukupuuttoon.

Vierailija
11/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on säilynyt hirmumyrskyt, sodat nälänhädä. Miksei siis säilyisi rasvansyönnillä ja hihhulidietilläkin. Näin se vain kuule menee.

Vierailija
12/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä nykyinen " kohtuu kaikessa" -mentaliteetti koituu ihmisen kohtaloksi..

Vierailija
13/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella epäterveellisenä.

Vierailija
14/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ex-pv, karppauksen nimeen vannova

Vierailija
15/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

todella epäterveellisenä.

toim. huom.

Vierailija
16/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärtääkseni, että epäterveellinen syöminen on epäterveellistä.

Vierailija
17/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolesterolit ja verensokerit saatiin tosi mallikkaisiin lukemiin karppauksen avulla. Ei mulla lääkitystä ollut ennenkään, mutta vahva sukurasite ja 35 kun tuli mittariin, niin piti käydä tarkistuttamassa. Eikä ne kadonneet 15 kiloakaan kyllä haittaa, vaikken pullea koskaan ollutkaan.

Vierailija
18/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pv. Itse kokeilin karppausta, mutta en pystynyt harrastamaan sen aikana juuri lainkaan raskasta liikuntaa, kun hiilareita ei saa syödä. Huono olo iski nopeasti.

Vierailija
19/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä enemmänkö pitäisi syödä?

Vierailija
20/20 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin pv. Itse kokeilin karppausta, mutta en pystynyt harrastamaan sen aikana juuri lainkaan raskasta liikuntaa, kun hiilareita ei saa syödä. Huono olo iski nopeasti.

Pv:n nälkäkuurilla tuli entistä enemmän nälkä kun liikkui. Karppina mulla taas oli energiaa ylimääräistäkin (hypin kävellessä kotonakin)