Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideaparkin Jesper&Juniorissa lähiaikoina käyneitä?

09.07.2007 |

Millaiset välikausivaatevalikoimat tuolla Ideaparkin J&J:ssä on? Jonathan, Motionwear, Ticket, Reima...Lähinnä haalarit kiinnostaa ja Ticketin takit.

Kiitos jos joku viitsisi minua informoida niin tiedän viitsinkö poiketa joku päivä:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippiainen:

Millaiset välikausivaatevalikoimat tuolla Ideaparkin J&J:ssä on? Jonathan, Motionwear, Ticket, Reima...Lähinnä haalarit kiinnostaa ja Ticketin takit.

Kiitos jos joku viitsisi minua informoida niin tiedän viitsinkö poiketa joku päivä:)

Hyvät valikoimat oli, katselin kuopukselle 80cm vaatteita. Jonathanin välikausitakit ja -housut oli -40% alessa, ostin kuopukselle kosteussuojatut Jonathanin henkselihousut, joille jäi hintaa alle 24¿. Motionwearit olivat puoleen hintaan ja Reimatecit -30% alessa. Kokojakin oli vielä mukavasti, vaikka kaupassa kävikin aikamoinen kuhina. Kannattaa mennä!

Vierailija
2/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli -40%, samoin Jonathanit, Reima Casual haalarit, takit ja housut oli -50%. Reiman pipot jne. tais olla -40%, vai -30%...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kävin myös tänään. lisäyksenä reimatec-hanskat -30 % ja pipot taisi olla -40 %. Mitä etsit voisin antaa tarkempaa infoa... Haalareista paljon pieniä kokoja löytyi, mutta myös isompaa esim. ocelot pojille... Housuja oli aika niukasti enemmän isoja kokoja...

Ticketin juttuja en huomannut... kun en niistä perusta... =D

Jonathanin kaksiosaisia pukuja oli todella runsaasti ja lisää tuli pahvilaatikoissa - kaikissa kokoluokissa. siis -40 %... ja haalareitakin taisi olla...

4/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos jollakulla olisi täsmätietoa niin lähinnä olen varmaan kiinnostunut noista Jonathanin haalareista (98 tai 104) ja sit Reimatecin housuista kokoa 92 tai 98. niin ja Motionwearin haalarit kokoa 98 tai 104 kiinnostaa myös.

Tytölle siis etsin.

Vierailija
5/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... oli muistaakseni että Reimatecin housuja oli tum.sin. ja muta koossa 92 cm, mutta ei 98 cm. Itsekin tuota kokoa nimittäin hain. Tuota kokoa saattoi olla henkselimallisena... niitä oli enemmän mutta en siis tarkasti katsonut. Vaaleanpunaisena ei tainnut olla kuin pari ja isoa kokoa. Myös limenä oli aika paljon vielä housuja, mutta niistäkään en tarkalleen osaa sanoa.

Takkeja oli suurempia eriä Reimateciltä keltaisena (jossa valkoista ja limeä) ja turkoosia (jossa valkoista ja mutaa). Limenä ei takkeja ollut lainkaan... tiedän koska itse etsiskelin niitä.

Näitä Jonathanin juttuja oli haarareinakin useita (omasta mielestäni " pilvin pimein" ... mutta sattaa johtua siitä että itse en niiden perään haikaillut... =D. Samoin näitä motionwear-juttuja oli, mutta itse en vakuuttunut vaikka niitä hypistelin... tosin ne taisi olla siis tuon -70 % (jos nyt siis oikein muistan)... joten melkein ilmaiseksi olisi mukaan saanut

Reiman pipoja oli aika vähän (hamster-mallia oli paljon... menikö tuo mallin nimi oikein... ja puuvillaisia raidallisia kypärämyssyjä noin kokoon 50 asti kaikissa väreissä)

Toivottavasti oli jotain apua... =D

Nickyssä ja Nellyssä oli valikoimaa enemmänkin mutta prosentit taisi olla hikiset -20 %.

Vierailija
6/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathan takkeja varsinkin sininen ja lime oli tosi paljon. Ruskeita housuja vaan pieniä henkseleillä <=116ja vyötärömallisia 134=> Tummansinisiä vyötäröhousuja vissiin vähän paremmin ainakin kokoa 128 ja ylöspäin itse ei tarvittu pieniä joten en muista.

KÄsineitä oli sinisiä ja limejä ei vaaleanpunaisia eikä ruskeita.

Pipoja oli hyvin.