Onko toivoa??rv6+4,selkä+alavatsa kipeä,kirkasta verta tiputtelee 2. pvää?
Nyt rv 6+4, eilen alkoi tiputtelemaan kirkasta verta, selkää vihloo, takareisiä jäytää, pikkuhousunsuojalla pärjään, mutta vessassa käydessä pönttö on punainen..
Sain ultraan ajan vasta huomiselle.
Onkohan tämä tässä?
Tämä 4. raskaus, koskaan aiemmissa ei vuotoa missään vaiheessa.
Nyyh.
-sinuvi-
Kommentit (8)
kyllä tulee olemaan pitkä odotus huomiselle ultraukselle.
koetan olla ajattelematta asiaa, mutta vaikeaa on.
-s-
Itsellä toisessa raskaudessa alkoi tiputella verta viikolla 5+. Alkuun kastui pari pikkuhousunsuojaa ja illalla tuli siteellinen verta. Selkää ja vatsaakin jomotti ja olin ihan varma keskenmenosta, kun ei esikoisen odotuksessa mitään vuotoa ollut. Seuraavana päivänä vuoto oli ruskeaa ja sitten taas parin päivän päästä tuli jonkin verran verta. Epämääräistä tiputtelua kesti reilun viikon ja ultrassakin kaikki oli kunnossa. Nyt tuo " keskenmeno" on juuri vuoden täyttänyt touhupakkaus.
Minulle ainakin gyne sanoi, että alkuraskauden vuodot ovat yllättävänkin yleisiä. Johtuu usein siitä, kun istukka alkaa kehittyä. Tsemppiä!! Tiedän kuinka piinaavaa tuo on.
toivottavasti tuo on vain sitä harmitonta vuotoa, istukan kehityksesta johtuvaa.
Yritän henkisesti valmistautua pahimpaan, onhan se varhainen km luonnon oma keino hoitaa raskaus silloin jos vauvalla on jotain pahoja kehityshäiriöitä.
Huomasin juuri että pahoinvointi on loppunut, sitä minulla on joka lapselle ollut pitkään. Eli eli.. miksi tässä raskaudessa ei mennäkkään samalla kaavalla kuin aiemmissa? Kai sille on oma syynsä:(
En pystyisi kumminkaan keskeyttämään esim, jos np-ultrassa olisi jotain hälyttävää. Eli se tapahtuu, mitä tapahtuu, mutta toivoisin niin tämän neljännen saavan kehittyä ihan isoksi vauvaksi.
Ei auta muu kuin yrittää jaksaa huomiseen, onhan minulla tuo 1v 4kk ikäinen touhukaveri joka kyllä kiinnittää huomion ihan täysin itseensä..
+ isosiskot tietenkin. Ei auta käpertyä itseensä nyt.
Ihanaa emmi-liina että sinulla kävi hyvin ja saat touhuta nyt vuosikkaasi kanssa!!
-sinuvi-
Nyt toivun perheen kanssa, ja jossain vaiheessa, toivon että perheemme saa vielä uuden vauvan..
Loppuun kommentti..en olisi ikinä uskonut, että tämä voisi sattua minulle..
Ymmärrän nyt paremmin niitä, jotka ovat saman kokeneet.
-sinuvi-
Voimia ja jaksamista sulle, mä olen todella surullinen puolestasi.
Annlinn
Voi kun se veren tulo loppuis, mulla on tosi paha mieli puolestasi. Toivotaan että se on vain jotain alkuraskausvuotoa joka loppuu ja kaikki menee hyvin loppuun saakka.
Paljon voimahaleja Sinulle!
Annlinn