Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN heinäkuinen viikko 28 :)

09.07.2007 |

Huomenta ja mukavaa viikonalkua! Eipäs luovuta unelmistamme!! :)

Kirjoitellaan....

Omppuäippä ja neljä pikkuomppua ;)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi pahoillani. Voi miten huonoja uutisia. Haleja ja voimia sinulle!

Vierailija
22/35 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolestasi tanni. Voimia ja jaksamista toivottelen. Sofur

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla vuoto äityi niin runsaaksi, että menin päivystykseen. Sain lähetteen aamuksi naistenpolille ja tänä aamuna lääkäri ultrasi ja sanoi, ettei sikiötä enää ole, mutta verta runsaasti ja limakalvo vielä kovin paksu ja vuotaa ulos. Raskaushormoniarvot oli vielä hyvin korkeella, maanantaina soittelen taas ja jos tän päivän tulokset on yhä yhtä korkeat kuin eilisiltaiset, joutunen kaavintaan. Muuten verikoekontrolli torstaina ja ultra perjantaina.

Muutaman päivän onni vaihtui niin suureksi suruksi, ja miettii vaan että miksi... Mies miehiseen tapaan yritti lohduttaa että parempi nyt kuin parin kuukauden kuluttua mutta tässä hetkessä se ei lohduta. Käyn varmasti kurkkimassa ajatuksianne, kiitos myötäelämisestä, välillä mieleen jopa tulee ajatus, että jos ja kun kaikella on tarkoituksensa, onko tarkoitus, että en enää saisi lapsia, olenko jo liian vanha (kohta 36v)? Ehkä palaan vielä ajan päästä kuumeilemaan kanssanne, katsotaan.

Vierailija
24/35 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luin niin ihania uutisia ja sitten jo seuraavalta sivulta ikäviä... :( kurjaa...olen niin pahoillani... toivottavasti palaat vielä! Sitten kun jaksat..

Meillä kuopus täyttää siis tänään vuoden! Juhlat ovat huomenna, mutta omalla porukalla on jo laulettu ja lahjoja annettu pikkuneitille. Ihana, ihana yksivuotiaani! :)

Ja kp 43..uskomatonta, mutta totta! Kai minä jo jännitänkin niin paljon ettei menkat uskalla alkaa... en voi olla raskaana! Pupuiltiin vain kp 25, 26 ja 27... mitä sanotte? Silloin ilman ehkäisyä, mutta keskeyttäen... plääh, turhauttavaa...

Mutta nyt vauvaani rutistelemaan! :))

Omppis with love

Vierailija
25/35 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee raskaustesti kun kuitenkin ilman ehkäisyä olette olleet. Ei sitä koskaan tiedä!

Toivottavasti sinä tanni vielä jaksat palata joukkoomme. Et ole kyllä vielä liian vanha ainakaan! Tuollainen kokemus kuitenkin syö ihmistä sen verran että ihan rauhassa kannattaa omia ajatuksia ja tuntemuksia sulatella. Ei voi muuta kuin toivotella jaksamisia ja paranemista sinulle.

Jos itsestäni tähän väliin puhun niin tajusin tänään kuinka isoja lapset jo ovat. Ajatelkaa että chattailen mesessä vanhimman kanssa töissä ollessani! Siis tyttö on jo niin iso että mesettää! Hui kauheaa... En ollenkaan ajatellut että nyt jo pikku hiljaa alkaa ne isompien lasten jutut tulla kuviin... Siinä se nyt sitten meni. Esikoisen vauvaikä, taaperoikä, leikki ikä... Ihan tippa tulee linssin *nyyh* Kyllä nuo lapset kasvaa aivan liian äkkiä!

Vierailija
26/35 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tämän viikon alussa tämä minun odotettu raskauteni päättyi viikoille 6+5.

Pahoinvointioireet katosivat jo päiviä aiemmin, (tätä en huomannut noteerata) ja sunnuntaina alkoi vuoto, ja kivut.

Nyt on sitten muutama päivä kelattu asiaa.. Oli yllättävän rankkaa käydä sairaalareissu, vaikkakin tuntuu että helpolla silti pääsin, sillä ei tarvittu kaavintaa tms. kaikki tyhjeni itsestään. Täytyy sanoa, että onneksi on lapsia ennestään, ettei ole voinut jäädä murehtimaan täysin omaa itseään..

Eli Tanni; osanottoni - tiedän miltä sinusta tuntuu:( Voimahalaus, kyllä meille vielä vauva suodaan! Ja et todellakaan ole LIIAN vanha!

Paljon on uusia nimimerkkejä mukana, siitä kun itse kirjoittelin tänne.

Eli hieman minun taustaani, olen JO 37! ja 96/t ,97/t ja 06/p. Tuo menetetty vauvani olisi syntynyt pojan 2 v päivän aikoihin helmikuun lopussa.

Omppuäippä, mitä jos tekisit sen testin..se voisi näyttää sulle pian yllätyksen:) on sen verran pitkällä kiertopvät. Onko sulla muutenkin noin pitkä kierto? Minä myös imetän tuota kuopusta 1v5kk, tosin pari kertaa vaan päivässä. Imetyksen vähentäminen palauttikin menkkani, ja se olikin tarkoitus. Mutta missään nimessä en ole valmis kokonaan lopettamaan, on se niin tärkeää.. molemmille.

-sinuvi-

Vierailija
27/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: yks jolla jo kolme ja neljättä kuumeilen :)

Vierailija
28/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLEN RASKAANA!!! Ja ihan puulla päähän lyöty! :)))) Siis pitkäthän mun kierrot on olleet, mutta nyt kuopuksen 1-v. syntymäpäivänä (perjantaina) tein miehen mieliksi raskaustestin! POSITIIVISEN! Ihan selkeä tumma viiva ilmestyi molempiin viivanpaikkoihin! En ollut uskoa silmiäni! Eihän me vielä edes yritetty vauvaa... tämä on siis todellinen onnenkantamoinen!! On tässä sulateltavaa! Teille halusin ensimmäisenä kertoa! Kerron ihania uutisia, vaikka sinuvi kertoi taas ikäviäkin uutisia.. :( toivottavasti saatte pienen kipinän ilostani ja tulette pian mukanani odotus-puolelle!! Saan maalisvauvan JOS kaikki menee hyvin! KIITOS teille kaikille ihanille juttelukavereille!

Halauksin, Omppuäippä, with love... (maaliskuussa viiden pikkuompun äippä)

Vierailija
29/35 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, kyllähän tuo alkoi olla aika kutkuttavan jännää seurata, tuleeko plussa sulle kun tuo kierto on ollut sulla noin pitkä!! lämpöset onnittelut!

kuulostaa niin hienolta, maaliskuussa 5 lapsen äiti!!Onnea vielä kerran!

Täältä perästä tullaan;)

-sinuvi-

Vierailija
30/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oletkin kuumeillut sen verran reippaasti että ei voi muuta kuin onnitella. Voi hitsi kuinka jännää :) Seuraan kyllä plussanneiden pinoa jo vaikka en itse ole raskaana. On niin kiva lukea muiden tuntemuksista ja oireista :) Onnea vielä kerran!

Vierailija
31/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA TULKAA PIAN PERÄSSÄ!!!

TOIVOO, OMPPIS (maaliskuussa viiden pikkuompun äiti) ;))

Vierailija
32/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun plussasi eikun kiihdyttää mun kuumettani! Onnea =)

Tänään meinattiin laittaa sitteri nettiin myyntiin, kunnes viime hetkellä ilmoitin miehelle ETTEI SITÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA VOI MYYDÄ! Jos vaikka joskus se viides meille tulisi! No... mies ei laittanut sitä myyntiin, mutta häipyi vähin äänin autotalliin omiin puuhiinsa. Sanoo kyllä ihan ehdottoman ei:n, mutta jotenkin sen silmistä ei näe sitä samaa ehdottomuutta. Tai sitten näen mitä haluan ;)

G: Kysyisin muilta useamman synnyttäneiltä, että onko teillä ollut NOPEITA SYNNYTYKSIÄ? Tietty voisin kysyä tätä synnytys-palstalta, mutta menköön nyt. Minulla on kaikki neljä olleet nopeita, mutta tämä neljäs=viimeisin oli sitä nopeusluokkaa että huh! Supistuksia ei järin montaa ehtinyt tulla, kun tyttö oli jo maailmassa. Jälkeenpäin piti kelailla, että mitä oikein tapahtui. Siksipä seuraava mahdollinen synnytys suorastaan vähän pelottaa =( Miten olette selvinneet nopeasta synnytyksestä ja ylipäätään ehtineet ajoissa sairaalaan?

Saaga

Vierailija
33/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HURJASTI ONNEA OMPPIS!!!! Olen tiiviisti seurannut viestejäsi ja olen todella onnellinen puolestasi!

T. K@@po, joka haaveilee neljännestä nöpönenästä.....

Vierailija
34/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos K@@po kauniista sanoistasi! Toivon, että pian liityt odottajiin!! Kaikille plussatuulia hurjasti! Olette ajatuksissani!! :))

Omppis, with love :)

Vierailija
35/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lämpimät onnittelut OMPPUÄIDILLE plussasta!

ihana mieli tulee lukiessa! :)

pahoittelut keskenmenon kokeneille ja voimia!

samaan pinoon mahtuu paljon surua ja iloa..

oon itse täällä niiiiiiiiin pitkästä aikaa taas että pieni esittely lienee paikallaan;olen 29-vee,neljän lapsen kotiäiti(pojat-98 ja -00 sekä tytöt

-01 ja -05) ja kuinka ollakaan,täältä taas löydän itseni kuumeilemasta!! ;)

huomasin ilokseni,että on monta muutakin pikku-vitosesta haaveilevaa tänne eksynyt,en siis ole ainoa tärähtänyt! :D

olen kyllä hakenut opiskelemaan syksyllä lähihoitajaksi,mutta eihän sitä koskaan tiedä mitä tapahtuu..

plussa-tuulia kaikillle!! +++++++