Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤0¤0¤MARRASMURUJEN UUSI VIIKKO 28¤0¤0¤

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opittiin KONTTAAMAAN!!! Herranjestas mitä kyytiä tuo neiti jo pyyhältää :DD

Hoitovapaalle aion jäädä, vielä en tiedä miten pitkäksi aikaa...Hirvittää vain se summa jonka tulen tod näk saamaan kuussa! Eihän se riitä mihinkään, ainakaan minun rahakäytön tuntien :/ Olen meinaan shoppailuholisti, nyt kun nuo alet ja kaikki......

Täytyy mennä antamaan tytsylle puuroa...Ihanat vkonloput kaikille!!! :)

tin-zu ja typy 15pv täyttää 8kk <3

Vierailija
42/43 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut oliko uutta pinoa jo aloitettu...

Kyllä on taas ollu pari päivää kamalia.

Vaikka siskoni olikin apuna niin päätin etten toiste tuommoiseen hommaan ryhdy,siis että leivon ja menen myymään jonnekkin kun nuo neljä on kotona.

Eli olen siis 2 päivää leiponut,siivonnut,laittanut ruoat ja ollu lasten kanssa ja laittanut leivonnaisiin kaikki tiedot ja hinnat ja sitten yrittänyt pitää siskolleni edes jonkinmoista seuraa...

Sitten tänään seisoin myymässä tuola tapahtumassa aamu 8.45-15.20 syömättä ja juomalla vain 2 kuppia kahvia,en edes vessa taukoa ehtinyt pitämään...

Välillä hoitaen samaan aikaa kiukkuavaa Joelia ja karkailevia isompia lapsia...

Joel kun ei suostunut syömään siskoltani edes maitoa!

Nyt sitten olen niin yliväsynyt että kaikki kiukuttaa ja Joel huusi tunnin illasta vaan ilmeisesti siksi että en jaksanut häntä tarpeeksi kävelyttää ympäriinsä.

Eniten otti päähän se että kun minä kielsin lapsilta jotain niin eikös ukko antanut saman asian periksi!

Joten empä ihmettele enään miksi äitiä ei viitsitä uskoa.

En varmaan minäkään uskois jos toinen kieltäisi ja toinen antaisi periksi Ei sillä kiellolla ole sitten enään mitään virkaa jonka olen asettanut jos toinen sen kumoaa.

Mutta nyt alkaa taas mikreenikin iskeä joten särkylääkeiden kautta nukkumaan ja anteeksi valitus mutta ottaa vaan niin julmetusti päähän toi koko systeemi ja ukko!

toivoovauvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että itsekin välillä sorrun siihen, että yhtä aikaa teen suursiivoja, leivon, laitan ruokaa, imetän... Ja sitten palaa käämit.

8kk neuvolassa meillä lääkäri katsoi vähän motoriikkaa, kyseli mitä vauva osaa, katsoi silmät, korvat ja kuunteli sydämen. Eli ihan perusjuttuja. En usko, että tuossa iässä vauvan _pitäisi_ vielä mitään osata =) Saapi kehittyä omaan tahtiin! Toiset jo kävelee tuolloin, toiset möllöttelee lattialla ja ihmettelee maailman menoa.

Iät, huomenna on mun 27v. synttärit, eilen oli miehen 26v. päivä ja meidän 6v. hääpäivä. Miehen vanhemmat on noin 50v., mun äiti 56 ja isä 60v.

Mutta nyt tyttö repii pelihousujaan... Pitää mennä.

Marrastoive