Missä myydä " käyttövaatteet" ?
Siivoilin alustavasti kaappeja ja huomasin että meillä on jäämässä paljon pieneksi ns. käyttövaatetta.Ei siis uudenveroista, jota haluaisin myydä huuto.netissä vaan perustrikoopaitoja, housuja, bodeja jne.Osa ns. merkkivaatetta ja osa ihan H&M linjaa.Vaatteet ovat puhtaita ja ehjiä mutta niissä on jo pesunukkaa ja haalistumaa.Kyläillessä en niitä siis enää käyttäisi mutta hoidossa, pihalla yms.Missä ja miten siis kannattaisi myydä näitä vaatteita kun kirppikselle en ehdi?Korkea hinta ei ole pääasia (ei niistä korkeaa hintaa voisi pyytääkään) vaan se, että vaatteet saisi kierrätettyä ja että ne mielellään eivät päätyisi trokareille:/
Kommentit (8)
Meilläkin paljon pieneksi käynyttä vaatetta, joista osa kuin uusia ja osa juuri ahkerassa käytössä ollutta käyttövaatetta. Ihan vauvakoosta isompiin kokoihin. Poiskaan en haluaisi hyvää käyttövaatetta heittää... Voisikohan huutiksessa myydä?
Rose: meillä olisi 92 cm tytön vaatteita, jos kiinnostaa laita viestiä masunasu1975 @ hotmail.com (poista välit ;-))
Ja kirjottaa jo vaikka siihen otsikkokenttään että käyttövaatepaketti, niin ihmiset ei ehkä odotakaan mitään tosi siistejä. Mä olen tehnyt yleensä sillein että olen laittanut huuto.nettiin aina kaksi pakettia, toiseen siistit vaatteet ja toiseen ne huonommat, ja siihen missä on just tommosia käyttövaatteita niin todella alhaisen lähtöhinnan. Ja yleensä siitä huonommasta olen saanut paljon paremman hinnan mitä olen odottanut. Joten sinne vaan, kyllä ne siellä menee :).
Mar_i
Niin, kyllähän ne huutiksessakin varmaan menisivät kaupaksi mutta jotenkin tuntuu että se työmäärä on valtava: kuvata ensin, sitten ottaa mittoja ja lopuksi vielä kirjoittaa tekstit.Lisäksi jotenkin tuntuu, ettei vaatepaketti kuitenkaan olisi tarpeeksi kattava.Täytyy ehkä siivoilla kaapit ja katsoa olisiko syksymmällä energiaa huutis-touhuun...
Tänne kelpais 98-104cm käyttövaatteet ja muutkin poikaselle.
Ota yhteyttä vimpula@koti.luukku.com jos jaksat nyt alkaa myymään!
No mua kiinnostaa kyllä! Meidän pojalle alkaa just nyt olla 86 cm tosi passeli. Isompi koko menee varmaan syksyllä/vuoden vaihteessa. Jos haluat tosiaan päästä eroon niistä niin kirjoita karvonenma@yahoo.com
Olisiko lähistöllä itsepalvelukirppistä? Onhan siinäkin tietysti hinnoittelun ja pöydästä huolehtimisen vaiva, mutta taitaa kuitenkin olla vähemmän sitovaa kuin pöydän takana päivän viettäminen. Joillain itsepalvelukirppiksillä on tavaroiden nouto- ja hinnoittelupalvelujakin (esim. Espoossa Akselissa). Tuotto saattaa silloin jäädä kyllä pieneksi, mutta toisaalta jos ensisijainen tarkoitus on omien kaappien tyhjennys, niin tuokin voi olla harkitsemisen arvoinen tapa.
Meillä ainakin on neuvolassa ilmoitustaulu asiakkaille, mihin saa laittaa ostaa/myy/annetaan. Tällöin saat varmasti käyttövaatteet kiertoon ja lähistölle, joten ne tullaan sinulta varmasti noutamaan kotoa. Listaa hieman mitä sinulla on ja mitä kokoa ja laita ilmoitus sekä yhteystietosi.
Vinkiksi myös teille jotka olette joskus miettineet, että haluasitte lahjoittaa vaatetta esim. yksinhuoltajaäideille. Neuvolan ilmoitustaulu tavoittaa hyvin lapselliset :-)
:)