Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VL:t (hankala) kysymys. Itsekkin olen kyllä VL. :)

Vierailija
08.07.2007 |

Miten vastata VL:lle joka kysyy että miksi me sanomme ei VL:ta epäuskoiseksi, koska hän kuitenkin uskoo Jumalaan. Nämä on niin vaikeita kysymyksiä ja jatkuvasti tinkaa vastausta tähän samaan kysymykseen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymättä?

Vierailija
2/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastausta. Ei voi olla Jumalan tahdon mukaista, että yksi ryhmä nostaa itsensä muiden yläpuolelle ja tuomitsee muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kannata käyttää nimitystä muista kuin niistä jotka itse sanovat etteivät usko. Ja mitäs taas tulee niihin jotka uskovat, mutta eri tavalla kuin sinä, ei ole minun eikä sinunkaan (eli ei kenenkään ihmisen) asia tuomita heitä. Ei VL:n nimi tee kenestäkään uskovaista, vaan se on se usko mikä sen tekee. Ja siellä taivaassa on kyllä muitakin kuin vl:ia ja sieltä tulee puuttumaan monia vl:ia.

t.vl

Vierailija
4/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vl, eikä mun mielestä ole mitään syytä turhaan suututtaa eri tavalla uskovaa ihmistä " nimittelemällä" häntä epäuskoiseksi.

olen vl.

Vierailija
5/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kohtalaisen nuori ja elämän kouluja käymätön!?!?

Vierailija
6/6 |
08.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sitä toiset ihmiset tietäisivät muiden ihmisten uskoista tai olisivat heitä kykeneviä arvostelemaan? Käytöksen perusteellakaan ei voi aina päätellä vakaumusta...

T: tavis ev. lut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi