Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MItä mieltä

Vierailija
07.07.2007 |

Siitä että vanhemmat ei juo koskaan lasten nähden pisaraakaan?

Musta se tekee siitä tapu asian ja jolloin siinä teini iässä sitä juodaan sitten salaa vanhemmilta huonoin seurauksin!

Tarkoitan vaan että kylhän kotona voi 1 sauna oluen ottaa tai sit jos on juhlia asiallisesti sitä käyttää ei välttämättä humaltumis tarkoutuksessa?

Mun mielestä just nää nuoret jotka totaalisesti näin kieltää ja tekee tavun tekee just ton hallan tohon asiaan. Niin ja se on vaan mun mielipide ei välttämättä se oikea.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tekee tavun?

Vierailija
2/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos joka tapauksessa juovat niin sitten kannattaa antaa lapsille sivistyneen ruokajuomisen malli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon joskus oluen tai kaksi, mutta tyttäreni 6 v. ei tykkää siitä tavasta yhtään. Usein olen sitten juonut pullon hänen ollessaan jo nukkumassa.

Vierailija
4/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholia voi ottaa kohtuudella, ilman humalaa ja minusta oli ainakin mukavaa, kun alkosta ei tehty pahaa asiaa, vaan opetettiin, että ruoan kanssa voi ottaa lasillisen viiniä jne.

Vierailija
5/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapu tapu?

Vierailija
6/6 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeastaan koskaan juoda lasten ollessa hereillä. Jossain kylässä ja juhlissa joskus, tosi harvoin. Silti lapsemme tietävät, että isä juo kaljaa ja öiti siideriä. Jos kysyvät viinipullosta niin kerromme mitä siinä on ja jos kyselevät lisää niin kerromme. Voin kertoa, että lapsemme suhtautuvat alkoholiin ERITTÄIN luonnollisesti. Eivät pidä sitä edes negatiivisena, kun ei tarvii katsella äitiä/ isää hiprakassakaan. Juomme nytkin viiniä, kun lapset nukkumassa, mutta ei siis lasten hereillä ollessa.