Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt sieppaa ja pahasti!

Vierailija
07.07.2007 |

Eihän muiden asiat mitenkään minulle kuulu, mutta suomeksi sanottuna vituttaa nyt ja rankasti!

Näin tänään puolitutun joka on raskaana (16v) tuolla pihalla se iloisen kiskoi siideriä kitaansa! ( LA joulukuussa)

Ei kuulema paljoa haittaa lasta jos äiti välillä ottaa.

Mitä asialle voi tehdä? Ei varmaankaan mitään :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideri silloin tällöin ei muka ole sikiölle haitaksi. Onko se nyt kummempi, jos odottava äiti on 16v? Yhtä haitallista se alkoholi minun mielestäni on vaikka sen joisi kotona olohuoneessa ja äiti olisi 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
2/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöllä ei ole mitään oikeuksia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täys idiootti, ei tajua ees sitä ettei raskausaikana saa juoda yhtään. Varmaan lapsikin tulee hyvin kasvatettua.

Vierailija
4/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse siinä sanoi, puhuimme kaikesta, kyseli minun raskaudesta ja miten on eka vuosi mennyt jne...

Oli vielä ihan ihmeissään miten en itse silloin juonut, vaikka olin juuri täyttänyt 18.

Tässä vain aloin miettimään, mikä on lapsen tulevaisuus kun äiti nyt jo noin välinpitämättömästi suhtautuu...

Ap

Vierailija
5/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tähän palstaan on uskominen. Niin myötämielisesti täällä suhtaudutaan äitien alkoholinkäyttöön raskauden aikana.

Vierailija
6/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve lapsi, fiksu perhe jne.

Riippuu siis paljon muista taustatekijöistä. Pelkkä ikä ja yksi siideri ei tee kenestäkään holtitonta.

Vierailija
7/7 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 16-vuotiaan raskaana olevan juoda siideri on kamala tuomittava asia, mutta vanhempi nainen voi juoda pari lasia viiniä silloin tällöin ja sitä pidetään normaalina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi