Olitko tänään häissä?
Kommentit (14)
Kaikki häissä olleet on varmaan vieläkin siellä...
siis jos välttämättä haluaa pitää ne juuri tänään päivämäärän takia. ne on vaan numeroita
kuinka lähti kesken luennon junalla kirkolle (vai missä ne varaukset tehdään) että saa sen varauksen kun ei puhelimella päässy läpi. Huh huh. aika turhamaista ja lapsellista..
..ei oo häitä tänä vuonna ja tällä hetkellä niin kaamee flunssa että kerrankin voi sanoa että " onneks ei ollu tänään.."
Olisi ollut kiva nähdä samantyyppiset häät mitä itse olemme suunnitelleet joskus viettävämme.
ihan peruskivaa jokaisissa häissä. silti koko ajan harmitti, kun oli muitakin hääkutsuja tällä päiväööe, mutta mihin ei voinut mennä, kun ei joka paikkaan kerkeä.
meillä oli kaksi hääkeikkaa tänään. Kyselyjä tuli pitkin kevättä mutta nämä kaksi oli buukattu jo viime kesänä, joten ajoissa saa olla liikkeellä jos haluaa erityisen päivän ja tietyn pitopalvelun. seuraava ryysispäivä onkin sitten 20.07 2007! Eräs hääpari vielä vihitään tuolloin kello 20.07! Ihan friikkiä porukkaa:D
Vierailija:
seuraava ryysispäivä onkin sitten 20.07 2007! Eräs hääpari vielä vihitään tuolloin kello 20.07! Ihan friikkiä porukkaa:D
Tuskin ovat nekään, jotka olivat tuon päivän valinneet hääpäiväkseen.
Muut jo nukkumassa ja taidanpa painua minäkin. Ihanaa oli tanssia pitkästä aikaa..=)
Juhannuksena olin megahäissä, joissa kaikki oli vimpan päälle suunniteltu pöytäliinoihin aseteltuja pikku rusetteja myöten. Huh huh.
Kolmansiin häihin ei menty, kun ne oli kauempana.
mun piti tullalasten kanssa kotiin ja laitaa muksut nukkumaan. Mieheni on bestman, siksi oli pakko jäädä. Alkoi meno olla jo aikamoista, kun vanhempi väki ja lapsiperheet katosivat koteihinsa.