Kiva olla ison suvun kuopuksia. Saan tietää kaikki asiat viimeisenä.
Mun täti on se suvun viidakkorumpu, joka tietää joka helvetin asian (kuka serkuksia saa lapsen, kuka on menossa naimisiin, kuka on eroamassa, kuka on kuollut jne.). Ja kertoo sitten myös äidilleni nuo asiat. Mutta minä olen sitten viimeinen, joka saa tietää asioista. Tapaan serkkuja ehkä kerran kolmessa vuodessa sukujuhlissa, mutta olishan se kiva tietää, jos sukuun on tullut uusia lapsia ym.
Puhuimme eilen äitini kanssa yhdestä serkustani ja hän sitten yhtäkkiä tokaisi, että ai juu. Se sun serkkus sai viime talvena pojan. Mä olin siinä sitten haavi auki ja tuumasin, että jaa. Ja nyt sitten vasta viitsit kertoa asiasta? Ja pari muutakin serkkua on saanut vauvan kevään aikana.
Kommentit (3)
Sitä saa mitä tilaa. Jos ei pidä yhteyttä, miksi he kertoisivat kuulumisiaan???
Nuorimmat mun serkuista ovat mua kaksi vuotta vanhempia ja heidän kanssaan olenkin tekemisissä. Mutta nämä loput serkut ovat mua 15-40 vuotta vanhempia. Joten heidän kanssaan en ole koskaan ollut tekemisissä. Mutta olisi kuitenkin kiva tietää mitä suvussa tapahtuu.
Ja nuo kaikki asiat siis tietää koko suku mua lukuunottamatta! Siis myös ne joita ei vois vähempää kiinnostaa jonkun lisääntyminen ym. asiat.