Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pikaiset kuulumiset

07.07.2007 |

Terveisiä remontin keskeltä!

Hiotaan portaita ja sitten olis tarkotus maalata kaiteet. Onko muuten kellään kokemusta remontista raskauden aikana? Jostain kuulin että pelkkä hiomisesta syntyvä pöly voisi olla haitallista, onko näin?? Meillä onneksi suurin osa pölystä menee suoraan imuriin ja muutenkin imuroidaan tässä joka välissä jottei pölyä jäisi leijumaan niin paljon, mutta mietityttää kuitenkin pitäiskö lähteä tästä evakkoon? Mies vakuuttaa että pöly on vaaratonta ja että voin olla kotona mutta... Kokemuksia siis kaivataan!!

Itkuhan tuossa taas pääsi kun tuntuu että kaikki on kiellettyä tai haitallista kun on raskaana. Tuntuuko muista samalta? Tietysti kyse on ihan luonneviastakin, minä kun oon sitä mallia että jään märehtimään asioita ja otan monesti asioita turhankin vakavasti...

Np-ultra oli ja meni ja kaikki oli onneksi hyvin. Turvotusta ei ollut ja siellä se vauveli möngersi ja hetken nyrkkeili kunnes taas rauhoittui aloilleen...ihana!

Tääl on kova meteli ja hälinä joten ei pysty kirjoittamaan enempää...Mukavaa viikonloppua kaikille!

-miina-liina rv 13+3

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli saada tuo viestini tammitenavien pinoon mutta alotin näemmä ihan oman keskustelun! =) No, ei voi mitään. Saa tietty vastata kuka vaan! =)

-miina-liina edelleen...

Vierailija
2/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä raskaudessa remontoimme asuntoamme kun olin viimeisilläni raskaana. Siis viimeinen raskauskuukausi oli kokonaan remontoimista, kaikkea ei saatu valmiiksi, eikä ole saatu vieläkään... :). Maalasinkin ihan surutta ym. koska nykyään on maaleja jotka ovat ihan turvallisia. Kannoin muutossa myös laatikoita ja nostelin raskaita tavaroita. Tässä raskaudessa olen ollut raksalla joka ikinen päivä, eikä ole tullut tuollainen asia mieleenikään. Ainoastaan joskus illalla tai aamulla kun on keuhkoon pistänyt ne pölymäärät. Mutta eivät ne sieltä minun keuhkoistani vauvaa vahingoita. Se on kuitenkin pölyä, ei mitään myrkkyä tms. hajustetta. Kuuntele omaa kehoa, ja tee mikä tuntuu hyvältä, se on raskaina olevien etuoikeus :)

Toivottelee mantelihammas rv. 13+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rauhoitteluista. Oon jo tässä koonnut itseäni ja rauhoittunut ja nyt vähän hymyilyttää että itku taas pääsi ja millaisesta asiasta...hoh-hoh... Mutta itku tulee nykyään näköjään mistä asiasta vaan, ei voi mitään. =)

Mäkin pidin pölyä vaarattomana mutta luin purkin kyljestä ja hiomakoneen ohjeista että vanhaa maalia hiottaessa voi ilmaan vapautua jotain myrkyllistä pölyä/kaasua. No oli miten oli joudun joka tapauksessa nyt häipymään hetkeksi kotoa joten enpä murehdi enää tuota.

Kokemuksia remonteista olisi silti kiva kuulla lisääkin!

-miina-liina