Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teistä hemmottelua, jos keittää aamulla kahvit??

Vierailija
07.07.2007 |

Siis kun torstaina satuhäissä morsian kehui, kuinka mies hemmottelee häntä keittämällä aamuisin kahvit.. Niin mietin onko tuo nyt sitten hemmottelua? Meillä mies keittää aamulla kahvit aina koska herääkin aikaisemmin, mutta en kyllä ole ajatellut sitä hemmotteluksi koska juohan hän itsekin kahvia :) Vai onko niin että mitä tahansa mies tekeekin niin se koetaan hemmotteluksi??

Ja mies tekee lähes aina ruuankin, mutta en ole ajatellut sitä mitenkään hemmotteluksi. Meillä on vaan kotityöt jaettu näin, että hän tekee ruuan ja minä loput kotityöt.

Olenkohan nyt ihan piloille hemmoteltu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kun ei itse juo kahvia.

Vierailija
2/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittamalla aamupalan pöytään .. S e on pienistä kii ne arjen ilot ja ne kun vielä itse tajuaa niin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen ihan mielelläni. Tykkään siitä, miten mieheni ilahtuu tällaisista pienistä huomionosoituksista. Joskus jopa kannan sen kahvikupposen ja pullanpalan olohuoneeseen mieheni eteen, kun hän katsoo telkkaria. Se ei vaadi paljon, mutta saa paljon aikaan. Mieheni tekee samoin minulle, esim. tarjoutuu hieromaan jalkojani tms. Olemme onnellisia, huomattavasti onnellisempia kuin ne tuttuni jotka vaan tiuskaisevat miehelleen että en mä sun orjas oo, keitä saatana ite kahvisi, ja sitten tuskailevat kun ei se meidän Raimo tuo koskaan kukkia tai hiero hartioita.

Vierailija
4/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos mies tekee ruuan, kun se ruuanlaitto nyt vaan kuuluu sille? Siis samalla tavalla siivoaminen tai pyykinpeseminen kuuluu mun tehtäviin, en mä usko että mieskään pitää mitenkään hemmotteluna, että saa puhtaita vaatteita :D

Kyllä minäkin pitäisin hemmotteluna sitä, että tuodaan se kahvi vaikka sänkyyn.. Mutta en oikein sitä että laittaa sen kahvin tippumaan ja kaataa kahvin molempien kuppiin :)

Vierailija
5/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai jos mies tekee ruuan, kun se ruuanlaitto nyt vaan kuuluu sille? Siis samalla tavalla siivoaminen tai pyykinpeseminen kuuluu mun tehtäviin, en mä usko että mieskään pitää mitenkään hemmotteluna, että saa puhtaita vaatteita :D

Kyllä minäkin pitäisin hemmotteluna sitä, että tuodaan se kahvi vaikka sänkyyn.. Mutta en oikein sitä että laittaa sen kahvin tippumaan ja kaataa kahvin molempien kuppiin :)

Vierailija
6/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies eilen toi minulle kauppareissun kälkeen mansikkakojusta yhden ison mansikan (kesän ensimmäinen) maistiaseksi ja syötti sen minulle söpösti ennenku mentiin autoon :)

Tuollaisista pienistä jutuista tulen aina " ihan otetuksi" , joskus niitä ei edes huomaa, kuten että mies sytyttää minulle aina tupakan ja sitten vasta omansa, tuo aina kahvin minulle jne...

Vierailija
7/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuisin. Viikolla minä lataan yöllä kahvinkeittimen miehelle valmiiksi, kun lähtee aamulla töihin ja minä jään lasten kanssa nukkumaan. Keitän sitten omat kahvini itse kun heräämme, joskus toivon että olisi ladattu valmiiksi, mutta yleensä ei, muutaman kerran on ollut ja joku kiva lappunen siinä keittimen päällä, silloin tulee hyvämieli, mies taas lähes suuttuu aamulla jos olen unohtanut ladata keittimen yöllä.

Vierailija
8/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nainen tekee sen, sehän kuuluu kotitöihin

Vierailija
9/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos nainen tekee sen, sehän kuuluu kotitöihin

Vierailija
10/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo, ei kahvin keittäminen puolisolle siinä samassa ole mitään hemmottelua, vaan itsestään selvää. Mutta jos keittäjä, oli se sitten vaimo tai mies, ei itse kahvia juo, ja keittää sitä vain puolisolleen, niin SE on jonkinmoista hemmottelua, kiva huomionosoitus.

Vierailija
11/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos juo, ei kahvin keittäminen puolisolle siinä samassa ole mitään hemmottelua, vaan itsestään selvää. Mutta jos keittäjä, oli se sitten vaimo tai mies, ei itse kahvia juo, ja keittää sitä vain puolisolleen, niin SE on jonkinmoista hemmottelua, kiva huomionosoitus.

Eli en pidä sitä hemmotteluna, mutta arvostan kyllä sitä että elämässä on toinenkin ihminen jakamassa ne kotityöt (muistan kyllä vielä sinkkuajat kun kaikki piti tehdä yksin).

Tuli noista lappusista mieleen, että minunkin mies joskus jättää ihania lappuja kun nukun ja hän lähtee töihin tms.. Se tuntuu tosi hyvälle ja on varmasti sen jälkeen ihana päivä edessä :)

Vierailija
12/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

j alaittanut aamupalan, vaikka itsekin siis söisi ja joisi. Aika harvinaista meillä on, että mies keittää kahvit, kunminä yleensä aina nousen ensin.

Yhtenä aamuna oli mukava ylläri kun mies oli mennyt seitsemäksi töihin, niin oli keittänyt minulle termospulloon kahvin valmiiksi, ja se odotti keittiönpöydällä. Oli mukava saada aamukahvit ilman pientä vaivaa.

Vierailija
13/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana kaikki menee sekaisin.

Oman äitini mielestä minä olen mieheni orja koska tein hänelle aamupalan ja saatoin jopa viedä sen hänen eteensä valmiiksi. Lisäksi jos mieheni pyytää lasin vettä ja annan sen niin olen taas mieheni orja. Äitini ei voi ymmärtää miksi minun pitää palvella miestäni. Hän unohtaa kokonaan, että tuo toimii myös toisin päin!

Kyllä minä tiedän, että aikuinen mies osaa itse tehdä aamupalansa. Mitä sitten. Minusta se ei ole paljon vaadittu jos mies tulee raskaan työpäivän jälkeen kotiin, että minä vähän passaan. Kyllä mieskin on minua passannut kun olin töissä!

Vierailija
14/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

viikonloppuisin. Viikolla minä lataan yöllä kahvinkeittimen miehelle valmiiksi, kun lähtee aamulla töihin ja minä jään lasten kanssa nukkumaan. Keitän sitten omat kahvini itse kun heräämme, joskus toivon että olisi ladattu valmiiksi, mutta yleensä ei, muutaman kerran on ollut ja joku kiva lappunen siinä keittimen päällä, silloin tulee hyvämieli, mies taas lähes suuttuu aamulla jos olen unohtanut ladata keittimen yöllä.

Inhottava jos suhtautuu noin, jos unohdat ladata keittimen valmiiksi :( Minä ainakin ottaisin nokkiini ja pyytäisin herraa laittamaan itse keittimen valmiiksi itselleen, sen kun laittaa sen sitten itse :D

Vierailija
15/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi jotkut asiat voi mennä jo pilalle hemmottelun puoleen, jos toinen ei enää edes huomaa niitä eikä koe miksikään passausta.

Vierailija
16/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis kun torstaina satuhäissä morsian kehui, kuinka mies hemmottelee häntä keittämällä aamuisin kahvit.. Niin mietin onko tuo nyt sitten hemmottelua? Meillä mies keittää aamulla kahvit aina koska herääkin aikaisemmin, mutta en kyllä ole ajatellut sitä hemmotteluksi koska juohan hän itsekin kahvia :) Vai onko niin että mitä tahansa mies tekeekin niin se koetaan hemmotteluksi??

Ja mies tekee lähes aina ruuankin, mutta en ole ajatellut sitä mitenkään hemmotteluksi. Meillä on vaan kotityöt jaettu näin, että hän tekee ruuan ja minä loput kotityöt.

Olenkohan nyt ihan piloille hemmoteltu?

Vierailija
17/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon kahvit vasta töissä. Minusta se on yksi tapa osoittaa rakkautta ihan arjen tasolla :-)

Vierailija
18/18 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nimittäin ei itse juo kahvia. Joskus on jo lähtenyt töihin, siinä vaiheessa kun mä vasta heräilen. On kiva mennä keittiöön ja huomata että kahvi on valmista ja tuoksukin on ihana.