Kuinka usein peset rintaliivisi?
Päivittäin? Käsin? (jos kaarituet)
Kommentit (9)
Inhottaa kun jotkut naiset käyttävät likaisia rintsikoita. Näkee kun ovat ihan mustat joko avattavasta kohdasta tai olkaimista.
Ja silloin tulee pestyä yleensä 5-7 rintsikat. Mulla on niitä aika paljon.
Ja ihan koneessa pesen pesupussissa. (Vaihdan kyllä päivittäin.) Nehän pitäis tietty pestä heti käytön jälkeen mut kellä on aikaa sellaiseen? Ei mulla ainakaan, mulla 4 imetysliivit ja " normirintsikoita" on aika kiva läjä laatikossa, kunhan tässä jossain vaiheessa vois niitä siirtyä käyttämään;o)
Tein niin vuosia sitten. Kone oli ihan uusi ja pesupussissa pesin. Saman tien jäi kaari jumiin koneen sisuksiin, onneksi (nyt ihmettelen miksi ihmeessä) tämä meni takuuseen ja saatiin uusi kone tilalle. En siis sen jälkeen ole uskaltanut koneeseen laittaa, pussissakaan. Miten käsin saatte puhtaaksi?
- ap
ja mulla on kahdet kunnolliset imetysrintsikat käytössä. Pesen ne aina käsin samalla, kun käyn iltaisin suihkussa, mutta en joka päivä. Joka toinen tai joka kolmas päivä vaihdan. Normaalisti en käytä kotioloissa rintsikoita ollenkaan. Minulla on erittäin pienet tissit, enkä tykkää pitää liivejä.
Pesen ne koneessa noin kerran viikossa pesupussissa. Siis pesen kaikki kolme ja käytän niitä vuorotellen viikon.