Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiva, kiva. Sainpas sitten VIISI turhaa nega palautetta Huutonetissä :( OV

Vierailija
06.07.2007 |

1. Kohde sulkeutui puoltoista kuukautta. Odotin kolme päivää ja laitoin myyjälle tilinumero kyselyn. Ei vastausta. Otin uudestaan yhteyttä 10 päivän päästä. Edelleenkin hiljaisuus. Ja vikan kerran otin yhteyttä 3 viikkoa kohteen sulkeutumisesta. Edelleenkin syvä hiljaisuus. Eilen sitten laitoin myyjälle negan. Mitä tekeekään myyjä: Lätkäisee mulle kiitokseksi negan, koska en ole lunastanut kohdetta JA hän on muka lähettänyt tilitietonsa VIISI KERTAA, joka kerta, kun olen sitä pyytänyt. Just joo.

2. Kohde sulkeutui 2 kuukautta sitten ja odotin taaskin kolme päivää ja laitoin myyjälle tilinumero kyselyn. Ei vastausta. Laitoin tuolle yhteensä 6 viestiä puolentoista kuukauden sisään ja mitään vastausta ei tullut. Annoin siis myyjälle eilen negan. Tänään sitten sain kostonegan: Tilitiedot onkin ollut myyjän yhteystiedoissa. Jaha. Mulla ei ole tapana katsoa myyjien puhelinnumeroita ym. tietoja, ainoastaan se säh. postiosoite on tärkein. Myyjänä tietty katson kaikki ostajan tiedot. Ja myyjällä ei ollut mitään mainintaa tuosta tilinumerosta.

3. Tuote oli erittäin huonosti pakattu ja tuote tuli säpäleinä perille. Myyjä väittää mun rikkoneen tavaran ja haukkuu huijariksi ja valehtelijaksi.

4. Tämäkin tuote tuli nippa nappa perille. Myyjä oli käärinyt pehmeän, maksikirjeen ohueen paperiin, joka oli tietty revennyt kolmesta kohtaa matkalla ja tuote pursusi ulos (melkein puolet oli ulkona). Myyjän mukaan kääre oli ihan riittävä, koska itse tuote oli muovipussisa..

5. Myyjä lähetti tuotteen huonosti pakattuna (korvikset, jotka oli pakattu huonosti ja tapit olivat vääntyneet matkalla käyttökelvottomiksi). Myyjän palautteessa lukee; ostaja valehtelee jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan olla tarkka keneltä huutaa

Vierailija
2/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oon samaa mieltä: varmasti saat negan, jos ite annat. anna seuraavaks neutraali, mutta selitä silti asia just niin negasti ku tuntuu...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina aikaisemmin kaupat ovat sujuneet hyvin. Ja mun mielestä neutraali ei ole mikään nega eli jos joku todellakin ansaitsee negan, se on nega eikä mikään neutraali tai jopa positiivinen palaute (tähän tyyliin: Kaupat ok, mutta myyjällä kesti vastaaminen pirun kauan/Kaupat ok, mutta tuote huonosti pakattuna jne. jne.)

Vierailija
4/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaako joku todella korviksiakin sieltä huutonetistä? kyllähän siellä näköjään myydään jopa alushousuja... en ihan ymmärrä sitäkään mitä se nyt enää hyödyttää tulla tänne valittelemaa noita negoja. jos on nii köyhä et pitää kaikki ostaa sieltä nii kantsii miettiä, pitäskö asialle tehdä jotain! monet tavarat siel huutonetis maksaa tasan saman verran ku kaupassakin, mitä ei monet tunnu tajuuvan. paitsi tietty jotku kämäset alushousut á 20 senttiä tai likaiset vauvan bodyt, á 80 senttiä.

Vierailija
5/5 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ostaako joku todella korviksiakin sieltä huutonetistä? kyllähän siellä näköjään myydään jopa alushousuja... en ihan ymmärrä sitäkään mitä se nyt enää hyödyttää tulla tänne valittelemaa noita negoja. jos on nii köyhä et pitää kaikki ostaa sieltä nii kantsii miettiä, pitäskö asialle tehdä jotain! monet tavarat siel huutonetis maksaa tasan saman verran ku kaupassakin, mitä ei monet tunnu tajuuvan. paitsi tietty jotku kämäset alushousut á 20 senttiä tai likaiset vauvan bodyt, á 80 senttiä.

sä 8 korvisreikää!!!) ja pari kertaa on käynyt niin, että myyjä on pakannut korvikset huonosti. Nykyisin muistutan myyjiä pakkaamaan korvikset hyvin ja oikein.

Muuten ei se tarkoita, että on köyhä, jos huutaa Huutonetistä tavaraa. Ja by the way, kaikki ei asu kauppojen vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi