Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitaja on usein liian kiltti!

Vierailija
09.10.2008 |

Yksi hoitolapsistani on 10kk vasta hoidon aloittanut pieni. Olin yöllä kuumeessa ja aamulla oli vielä lämpöä (ei nuhaa tai yskää). Sairaslomaa en raaskinut ottaa koska vanhemmat (ja lapsi) olisivat pulassa varahoidon kanssa joka on pk:ssa. Vanhemmat siis tiesivät, että en ole ihan terve. Äiti sitten lasta hakiessa kertoi, että kävi tekemässä kotona sopan valmiiksi ennen kuin haki lapsen. Äitinä olisin tullut hakemaan lapsen heti kotiin jotta hoitaja pääsee lepäämään mutta tää on tätä nykyaikaa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit harkinnut olevasi työkykyinen, joten kuka se äiti on sun puolesta päättämään, että oletkin sairasloman tarpeessa? Jos sä taas olit sairasloman tarpeessa, niin iksi et soittanut vanhemmille, että voisitteko tulla hakemaan lapsen pois kun sun pitää levätä?

Vierailija
2/3 |
09.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinusta hyötyä lapsille, jos olet itse kipeä? Joka tapauksessa joskus lapset joutuvat sinne varahoitoon menemään. Se, että lapsi on sinulle tullessaan vasta 10 kk, on vanhempien oma valinta ja he ovat tietoisia varahoidosta. Itsekin olin alussa liian kiltti, mutta vuosien saatossa olen osannut jo vähän kovettaa itseäni ja olemaan välillä itsekäskin. Minulla on oikeus sairastaa siinä missä muillakin äideillä! Kuten huomasit, ei kiltteydestä ollut mitään hyötyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia tänään lepään :)) t. pph

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi