Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pakko ostaa häälahja lahjalistalta?

Vierailija
06.07.2007 |

Äidin kanssa on tästä kinasteltu, kun ei päästä sukulaisten häihin satojen kilometrien päähän. Lahja pitää laittaa postitse. Ongelmana on vain se, että kaikki lahjat ovat ns. särkyviä tyyliin Iittalan lasia, keramiikkaa, kippoja, kuppeja ja vuokia yms.

Äitini mielestä voisimme laittaa laadukkaat pyyhkeet, isoja ja pieniä, muhkean paketin. Mutta pyyhkeitä ei ole lahjalistalla.

Onko junttia ostaa lahja lahjalistan ulkopuolelta? Minun mielestäni on, äitini mielestä voi ostaa myös muunlaisen lahjan.

Mitä itse olette tehneet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai laittakaa vaikka lahjakortti. Se ei ainakaan mee rikki ja voivat sitten ostaa haluamiaan kippoja

Vierailija
2/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ennemmin halunnut, että vieras muistaa esim. pelkällä kortilla kuin vaikka pyyhkeillä, pussilakanoilla tmv. Meillä ainakin on pyyhkeitä ihan tarpeeksi ja tarpeen vaatiessa niitä saa sitten (mieleisiään) kaupasta lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ihmisillä on yleensä kaappitilaan nähden liikaa. Mut lahjakortti on hyvä idea!

Vierailija
4/4 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päinvastoin on junttia ja etiketin vastaista, jos VAATII lahjaksi tiettyjä asioita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän