Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kestikö teillä kauan ajokortin saannin jälkeen kun aina jännitti lähteä ajamaan?

Vierailija
06.07.2007 |

Sain eilen kortin ja mua jännittää kovastikkin ajatus siitä että täytyy lähteä ajelemaan autolla :) Olko muilla näin? Kauanko kesti?

Ajoin eilen illalla hieman ja huomenna ja ylihuomenna on myös ajettava. Ajaminen on mukavaa, mutta lähteminen jännittää :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä, kuinka usein ajaa. Jos lähtee autolla vaikka joka päivä töihin tai kouluun, niin varmaan parissa viikossa jännitys menee ohi. Kyllä sen sitten jossain vaiheessa huomaa, kuinka siitä ajamisesta on tullut ihan rentoa ja tekee asioita ilman sen kummempaa miettimistä. Rohkeasti vaan liikkeelle! Niitä mokia tulee kuitenkin, mutta koko ajan oppii!

Vierailija
2/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin heti ajaa tosi paljon. Rakastan ajamista. Olin odottanut ajokortin saamista vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto sammuu aina välillä valoihin, kun tulee paniikki lähteä liikkeelle. Ruuhkat on kaameita. Ajelen vaihtelevasti, joskus on viikkojen taukoja.

Vierailija
4/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajanut kymmen vuotiaasta hiljaisella kylätiellä. Kyllä ennen oli mukavaa, omat lapset ei voi samalla tiellä harjoitella, kun nykyisin joka talossa on vähintään 2 autoa.

Vierailija
5/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin joka aamu töihin, ja ekalla viikolla jalat oikein täris perille saavuttuani. Ajoin myös takaisin töistä tottakai, ja sitten hupiajelua iltaisin.

Kyllä se siitä, ajat vaan mahdollisimman paljon, vaikka jännittääkin. Ja tuttuja reittejä alkuun, siitä lähdet sitten laajentamaan reviiriä, kun varmuutta tulee vähän lisää.

Onnea kortista!

Vierailija
6/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli paska auto ja pimeä talvi, ei kovin turvallinen olo

Vierailija
7/7 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita ei pelottanut juuri lainkaan, ajatteko pk-seudulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme